همزماه با هفدهم ربیع الاول؛

جشن میلاد پیامبر اعظم و موسس فقه جعفری بام ایران

همزمان بافرخنده میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام و گرامیداشت هفته های وحدت و بسیج مراسم جشن و شادی در سراسر استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم که به همت هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام وبسیجیان درمساجد،حسینیه ها و امامزادگان برگزارشد علمابا گرامیداشت هفته بسیج به بیان فضایل پیامبراعظم حضرت محمدمصطفی صلوات الله علیه وآله وسلم و ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و اهمیت اتحاد و همدلی جهان اسلام به ایرادسخن و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام مولودیه خوانی پرداختند .

برپایی موکب و پذیرایی از آحاد مردم ولایتمدار استان از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

این مراسم درشهرکرد درمساجد و امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزارشد.

امام جماعت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما باتبریک این ایام فرخنده  به بیان فضایل پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام پرداخت.

حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی گفت:در هفدهم ماه ربیع الاول خاتم پیامبران و موسس فقه جعفری  متولد شدند تا بشریت به سعادت برسانند.

 در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مولودیه خوانی پرداخت.

همچنین در این روز موکب محبین الائمه علیهم السلام در مسجدجامع شهرکرد قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء و مراسم سخنرانی برپا و از آحاد مردم ولایتمدار و مومن این شهر با چای و شیرینی پذیرایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار