خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بانوان مدیر الگوی مصرف ما هستند، گفت: آنان می‌توانند با مصرف کالای داخلی و کاهش اسراف و صرفه جویی در مصرف دو کار بسیار بزرگ را انجام دهند تا چرخه تولید کشور را به جریان بیندازند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۸۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در حاشیه برگزاری ویژه برنامه‌ خواهران کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنان ما در انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با تروریست‌های ابتدای انقلابی و در جنگ فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: امروز صف طولانی جوانانی که عاشقانه برای حضور در جبهه‌های مقاومت اشک می‌ریزند، تربیت یافتگان همین مادران هستند و همسران این جوانان مشتاق، پشتیبان آنان هستند و با حجاب و دیانت خود چنین انسان‌های وارسته‌ای را تربیت کردند و تهاجم فرهنگی دشمن را به شکست کشاندند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: زنان طبیعتاً در جنگ اقتصادی نیز نقش بزرگی می‌توانند ایجاد کنند؛ زنان مدیر الگوی مصرف ما هستند، آنان می‌توانند با مصرف کالای داخلی و کاهش اسراف و صرفه جویی در مصرف دو کار بسیار بزرگ را انجام دهند تا چرخه تولید کشور را به جریان بیندازند و ما را از اینکه بخواهیم مثل برخی از افراد، نفت را بفروشیم و جنس وارد کنیم، مستغنی کنند.

وی گفت: همچنین زنان نقش زیادی در تولید همچون صنایع دستی دارند و امیدوار هستیم که نقش درخشان زنان جامعه ما در جبهه‌های جنگ و انقلاب، در این عرصه تکرار شود و ما شاهد نقش آفرینی آنان باشیم.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها