نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

بصیرت و تکلیف گرایی مردم پایه های بسیج را محکم کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در اجتماع بسیجیان صداوسیمای مرکز استان گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است که پایه های آن را مردم بصیر، تکلیف گرا، ولایت مدار و پیشرو ایران اسلامی مستحکم کرده اند و حال تجلیل از این فرهنگ در واقع، تجلیل از مردانگی و مروّت است.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه، عراق، یمن با تاسی از فرهنگ بسیجی در برابر استکبار جهانی با شجاعت و غیرت ایستاده اند، اظهارداشت: صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران با حاکم شدن فرهنگ بسیج در کشورهای اسلامی برای مبارزه با تفکر التقاطی به منصه ظهور رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ بسیجی روز به روز در جامعه ما در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گسترش یابد، بیان کرد: شرایط تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی موجب شده تا بیش از پیش به مبانی تفکرات بسیجی تکیه کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه بسیج در عرصه گوناگون دارای کارکردهای مختلف است ادامه داد:  بسیج دارای قدرت بسیج کننده والا در بدنه جامعه انسجام بخش و منسجم کننده سرمایه اجتماعی و امید بخش و نشاط آفرین در بین جوان و طبقات محروم جامعه است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بسیج یک نیروی نظامی صرف نیست، افزود: بسیج اعتمادآور و روشنگر و هدایت‌بخش در بین اقشار مختلف جامعه است که با سلاح بصیرت و اخلاص در عمل در روز بحران و جنگ پا در رکاب ولایت تکلیف را در پیشرو بودن می داند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار