بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در حمایت از مردم یمن:
دنیا عزم مسلمانان که به قدرت خداوند اعتماد دارند و بر اساس آن دست از حق خواهی بر نمی دارند، را نشناخته است!
کد خبر: ۹۰۸۲۴۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از مردم یمن بیانیه‌ای صادر کرده اسا، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

قال رسول الله صلی الله و علیه و آله:

الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم - حکومت با کفر باقی می‌ماند، ولی با ظلم هرگز

در عصری که دفاع از حقوق بشر توسط برخی کشور‌های مدعی غربی خصوصا ایالات متحده آمریکا هر روز تکرار می‌شود متأسفانه شاهد جنایات سهمگینی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه یمن توسط رژیم عربستان سعودی و متحدانش هستیم، گویی کشتار سالمندان و جوانان، مردان، زنان و کودکان یمن امری فراموش شده است و آنان از داشتن حق حیات و زندگی آرام بی‌بهره‌اند. امروز ملت یمن نه تنها روزانه آماج حملات سعودی‌ها هستند بلکه از حداقل امکانات بهداشتی، درمانی، غذایی و دارویی نیز برخوردار نیستند و در محاصره اقتصادی قرار دارند.

با گذشت بیش از سه سال از تهاجم همه‌جانبه به مردم بی‌دفاع یمن که باعث کشته شدن هزاران زن و کودک شده است، ائتلاف منحوس به سرکردگی رژیم آل سعود به حملات ددمنشانه خود افزوده و در سکوت مرگبار نهاد‌های بین‌المللی اقدام به جنایات تازه‌ای مانند حمله به بیمارستان مادران و کودکان و قتل عام شیرخوارگان و زنان باردار کرده است.

این جنگ که به زعم آل سعود طی چند هفته، با اشغال یمن به پایان می‌رسید با مقاومت و ایستادگی کم نظیر مردم مسلمان و با اراده یمن، به سومین سال خود رسیده است و این پایداری حیرت همگان را برانگیخته است، زیرا هنوز دنیا عزم مسلمانان که به قدرت خداوند اعتماد دارند و بر اساس آن دست از حق خواهی بر نمی‌دارند، را نشناخته است!

اقدامات وحشیانه ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و همراهی آشکار آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نابرابر با مردم مظلوم یمن، کار را به جایی رسانده است که روزانه صد‌ها غیرنظامی به ویژه کودکان در بمباران‌ها کشته و یا زخمی می‌شوند.

رسانه‌های غربی نیز به تأسی از دولتمردان خود چشم بر جنایات سعودی‌ها بسته و ژست‌های حقوق بشری و رسانه‌ای خود را فراموش کرده‌اند تا به واسطه دلار‌های کثیف نفتی سرپوشی بر این جنایات بگذارند و صدای مظلومان را خفه کنند.

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن اقدامات آل سعود و متحدانش، حمایت خود را از حق خواهی مردم یمن اعلام می‌دارد و جنایات وحشیانه رژیم دست نشانده سعودی را محکوم می‌کند.
ارسال نظرات