به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

تجمع دانش آموزان نمونه حضرت مریم در سیب و سوران برگزار شد

بامام جماعت مسجد محمد رسوالله سیب و سوران گفت: سیج و بسیجیان با حضور در عرصه های مختلف امتحانات خوبی را در انقلاب اسلامی پس داده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۲۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تجمع دانش آموزان نمونه حضرت مریم در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
 
در این تجمع حجت الاسلام حسن سابکی مقدم، امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) سیب و سوران گفت: دین اسلام یک دین اجتماعی است تا یک دین فردی نمونه هایش دعوت به نماز جماعت و نماز جمعه و موسم حج و اینها مواردی بر دلیل تاکید دین بر وحدت است.
 
وی بسیج را از نمونه های موفق وحدت برشمرد و افزود: بسیج و بسیجیان  با حضور در عرصه های مختلف امتحانات خوبی را در انقلاب اسلامی پس داده است.
 
حجت الاسلام سابکی ادامه داد: دشمن نقطه قوت ما را فهمیده که تا وقتی  ملت متهد هستند نمیتوان بر آنها غلبه کرد، پس از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده است.
 
امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) سیب و سوران بیان کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فرو گذار نکرده و نخواهد کرد و امروز دانش آموزان را نوک پیکان اهدافش قرار داده لذا  باید با دقت و بصیرت بیشتری در فضای مجازی وارد شوید.
 
این مسئول اظهار داشت:  به دستور امام خمینی (ره ) در آذر سال ۱۳۵۸ بسیج مستضعفین تشکیل شد و تا به امروز موفقیتهای بسیاری بسیجیان در زمینه های فرهنگی و پیشرفت کشور داشته اند، که امروزه مشاهده میکنیم دیگر کشور ها همچون یمن از مسئله بسیج جهت اتحاد و ملتشان استفاده می کنند، وحدت مردم ایران  زبانزد خواص و عام است  و دشمن هم از همین اتحاد و همبستگی ما می ترسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار