دومین جشنواره دانایی توانایی با حضور دانش آموزان کتابخوان برتر سراسر کشور در زمان ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۷ در اردوگاه باهنر تهران با کسب مقام کشوری توسط یکی از اعضای حلقه شهید حججی از ناحیه روح الله یزد، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ دومین جشنواره دانایی و توانایی از امروز ۲۷ آبان با محوریت شعار بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران «حال خوش خواندن» در اردوگاه شهیدباهنر تهران آغاز به کار کرده است.
این جشنواره با حضور ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس کشور آغاز شده است، در این فرآیند دانش‌آموزان یک کتاب که از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود را مطالعه کردند، آزمون دادند و نفرات برتر مدرسه انتخاب و به منطقه معرفی شدند.
در مناطق آموزش و پرورش به نفرات شرکت‌کننده دو کتاب معرفی شد. آزمون نفرات برتر با آزمون شناخته شدند و به مرحله استانی راه یافتند. در مرحله استانی تعداد کتاب‌ها به سه جلد افزایش پیدا کرد. پس از آزمون استانی در نهایت نفرات برتر هر استان معرفی شدند.
از هر استان هشت نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده است چهار دانش‌آموز پسر و چهار دانش‌آموز دختر که از پایه‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم متوسطه هستند به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند که برادر طباطبایی، یکی از اعضای حلقه شهید حججی از ناحیه روح الله یزد، توانسته جزء برگزیدگان کشوری این جشنواره باشد.
ارسال نظرات