همایش میقات صالحین تعدادی از حلقه‌های صالحین پایگا‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد همراه با شرکت در نماز دشمن شکن و سیاسی عبادی جمعه، در مصلی مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۳۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش میقات الصالحین حلقه‌های صالحین پایگا‌های تابعه حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با هدف ارتقای معرفت دینی، بصیرت سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی،۲ اذر ماه سال جاری در مسجد ملا اسماعیل یزدبرگزار شد.
خواهران بسیجی شرکت‌کننده در این همایش بر گرد لمینت شهید حلقه صالحین خود حلقه زده و برنامه خود را به صورت ارائه بحث‌های تربیتی محتوایی در حلقه ادامه دادند.
سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، عملکرد بسیجیان حلقه‌های صالحین را در راستای تحقق اهداف بسیج با حضور متربیان مورد بررسی قرار دادند و بر اهمیت تحقق بحث‌هایی مرتبط با مباحث اصلی بسیج از جمله ولایت پذیری، افزایش جذب در بسیج، گسترش و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و شناسایی اسیب‌ها و تهدیدات منطقه‌ای هر پایگاه و نقش بسیج و بسیجیان در مرتفع شدن مشکلات محله تاکید نمودند.
شرکت در نماز دشمن شکن و سیاسی عبادی جمعه از دیگر اهداف این همایش بود.
ارسال نظرات