مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان:

بسیجیان عرصه سلامت در دلگان تجلیل شدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: شماری از بسیجیان عرصه سلامت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۳۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
حجت الاسلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان گفت: رشادت ها و فداکاری های جوانان بسیجی که مخلصانه جان خود را فدای انقلاب کردند هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی بسیج را عنصر اصلی سازندگی جامعه عنوان کرد و افزود: اینکه توفیق خدمتگزاری در کسوت یک بسیجی به قشر محروم به من و همکارانم داده شده مایه مباهات و افتخار است.

حجت الاسلام شیبک ادامه داد: بسیجیان با بینش زیبا و تعمیق شده در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی با روحیه جهادی حضور دارند و به برکت وجود همین جریان فکریست که پرچم جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه در دنیا برافراشته است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان  با بیان اینکه تفکر بسیجی در خدمت به مردم محروم باید به یک دیدگاه ارزنده تبدیل شود، تصریح کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم محروم یک توفیق الهی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.
ارسال نظرات