فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه داشتن روحیه انقلابی لازمه پیشرفت کشور است، گفت: بسیاری از مشکلاتی که هم اکنون در جامعه وجود دارد به دلیل دور شدن از روحیه انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج الغدیر حوزه شهید بهشتی اراک با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی در جامعه گفت: برای حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی باید تفکر انقلابی در جامعه نهادینه سازی شود چراکه فکر و عمل انقلابی حافظ انقلاب خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت هر جامعه‌ای با ترویج روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی امکان پذیر است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس همین روحیه انقلابی و ایثار بود که باعث پیروزی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آنچه که امروز باعث وحشت دشمنان شده است همین روحیه انقلابی و شهادت طلبی ملت ایران است.

سرهنگ پاسدار عسگری در ادامه گفت: بسیاری از مشکلاتی که هم اکنون در جامعه وجود دارد به دلیل دور شدن از روحیه انقلابی و اسلامی است، بنابراین برای رفع این دغدغه ها باید تفکرات ناب در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه تمام معادلات دشمن توسط نیروهای پیرو خط ولایت و رهبری به هم خورد گفت: جنگ 8 ساله تحمیلی نماد ولایت‌پذیری ملتی است که دوشادوش ولی‌فقیه زمان خود دو ابرقدرت غرب و شرق را به سخره گرفته و تمام معادلات آنها را بر هم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: در عصر حاضر نیز جوانانی مومن و انقلابی برای دفاع از اسلام و انقلاب با لبیک گفتن به فرمان ولی‌فقیه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) بپا خواستند و در برابر دشمن ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات