خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

میز خدمت نگاهی نو در خدمت در شهر درجزین+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج در پنجمین روز این هفته فرخنده و مبارک ویژه برنامه خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار به صورت میز خدمت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۰۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، به مناسبت هفته بسیج در پنجمین روز این هفته فرخنده و مبارک ویژه برنامه خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار به صورت میز خدمت برگزار شد.
میز خدمت در شهر درجزین به همت مسئول محله اسلامی و کمیته مداخلات اجتماعی و بسیج کارمندی سپاه ناحیه مهدیشهر در مسجد قائم آل محمد(عج) شهرک بعثت با حضور سه دستگاه اجرائی همراه بود.
در این برنامه که به منظور رسیدگی به مشکل مردم محله اسلامی شهرک بعثت تدارک دیده شده بود مسئولین اداره آب و فاضلاب شهر درجزین و شهرستان و مسئول اداره مالیاتی شهرستان مهدیشهر و معاون شهردار درجزین و مسئول امور خدمات شهری شهرداری درجزین حضور داشته و از نزدیک با مردم گفتگو کرده و ضمن آشنائی با مشکلاتشان کارشناسی لازم برای رفع مشکل مردمی ارائه کردند.
این برنامه به منظور رفع مشکلات مردم و پاسخگوئی به مشکلات، برنامه ریزی شده و در جلساتی دیگر با حضور دیگر مسئولین از ادارات مختلف در محل مسجد قائم آل محمد(عج)شهر درجزین برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها