فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

آمریکا در منطقه به انسداد رسیده است/تهدیدات دشمنان سبب قوام و دوام انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه به انسداد رسیده است گفت: تهدیدات دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون سبب دوام و قوام انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۰۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گردهمایی بسیجیان و پیشکسوتان حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در سخنانی با تقدیر از برگزاری این همایش و تبریک هفته بسیج و وحدت اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل است و در تأسیس این نهاد مقدس یازده ماه قبل از جنگ تشکیل شد و این تیزبینی امام و حضور بسیج در عرصه دفاع فراهم شد و هیچ کس منکر نقش تاثیرگذار بسیج در دوران دفاع مقدس نیست.
وی افزود: بسیج در دوران قبل از جنگ متولد شد دوران رشد و بلوغ خود را در طول هشت سال دفاع مقدس طی کرد و فرهنگ بسیجی حسین هست سال دفاع مقدس شکل گرفت و خروجی و نماد آن در قالب چفیه و پیشانی بند شکل گرفت و به پست جبهه منتقل شد و بازتولید فرهنگ اسلام ناب و عاشورایی بود و در دوران دفاع مقدس بواسطه بسیج شکل گرفت و ادامه یافت.
دامغانی تصریح کرد: فرهنگ بسیج باعث شد همه توطئه ها و برنامه ریزی دشمنان را خنثی کنیم و عزت و افتخار و پیشرفت و هر چه نقطه مثبت و دستاورد انقلاب مرهون تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه انقلاب ما معجزه بود گفت: در معجزه انقلاب معجزه ای دیگر رخ داد که بسیج بود و الهام شدن بسیج به قلب امام را هم خود امام راحل و حضرت آقا اشاره کردند و آنان اهل مبالغه نبودند و همین معجزه بودن بسیج و انقلاب سبب شد در طول چهل سال هر تهدیدی انجام شد نه اینکه خنثی شد بلکه ظرفیتی شد برای تقویت نظام و انقلاب.
وی با اشاره به مرور تهدیدات دشمنان از اول انقلاب تاکنون افزود: امروز قوام انقلاب و تسبیط انقلاب مرهون این تهدیدات دشمنان است که در بخش های مختلف این مشهود است و امنیت پایدار ما مرهون همین تهدیدات دشمنان است.
دامغانی ادامه داد: اگر تهدیدات منطقه ای اتفاق نمی افتاد که ذیل خاورمیانه بزرگ آمریکاست، ما این حد نفوذ منطقه ای نمی توانستیم داشته باشیم و هر کدام تبدیل به ظرفیت شد برای کشور ما و اتفاقاتی که در منطقه افتاد گروه های مقاومت را در جای جای منطقه شکل داد و امروز ابزار قدرتمندی برای جهان اسلام هستند و این دلایل کافی است که باور کنیم نظام و انقلاب بسیج نهاد الهی است و دست نصرت اللهی پشت سر انقلاب است.
دامغانی عنوان کرد: انقلاب ما به فرموده رهبری با نشاط و با اقتدار پیش می رود و مسیر خود را طی می کند و علایم آن مشهود است در اقتدار و نفوذ منطقه ای ما و استکبار به یک انسداد مطلق در منطقه رسیده است.
وی تصریح کرد: این انسداد در همه حوزه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی است که دشمن مواجه شده و برنامه ریزی های آنان در منطقه موفق نیست و این حرف خودشان است و رئیس جمهور آمریکا ۷ تلریون دلار هزینه کرده ولی هیچ برپاست و نفی برای آمریکا نداشت و چه کس و نیرویی باعث شد و دشمن به یک انسداد کامل در منطقه رسیده است.
وی اظهار کرد: امروز در مقطع حساسی رسیده ایم و اگر خوب عمل کنیم نگران کننده نیست و شرایط حساسی داریم و مواجه با دشمن هستیم که ظاهر نیرومندی دارد و در باطن فرسوده و رو به زوال و زنگ زده است و این افول قدرت آمریکا که نقل محافل سیاسی و نخبگان جهان است و نظر اندیشمندان آمریکاست.
دامغانی اضافه کرد: فوکویاما جدیدا مطرح می کنند قدرت آمریکا و تمدن لیبرال دموکرات آمریکا رو به زوال است و نظریه پرداخت غرب آمریکا پیش بینی است که تا سال ۲۰۲۵ سلطه آمریکا در جهان به اتمام می رسد.
وی با اشاره به شواهد زوال آمریکا گفت: اقتصاد آمریکا درگیر جنگ اقتصاد چین و جنگ سرد بین آمریکا و روسیه شده و جنگ های نیابتی شکست خورده و متوسل به عربستان شده برای تامین مالی خود ناظر به این موضوع است.
دامغانی تاکید کرد: می توانیم هم براساس ظاهر قدرتمند او برنامه ریزی و هم با شناخت باطن فرسوده تصمیم گیری کنیم و اگر ماهیت دشمن را نشناسیم و با ظاهر نتیجه گیری کنیم می شود تسلیم و ظلت و حقارت و پایمالی خون شهدا و در ادامه راه در این چهل سال دست نصرت الهی را پشت سر انقلاب داشتیم و ادامه مسیر هم باید اینگونه باشد.
وی افزود: مسی را به سمتی حرکت دهیم که سنت های تبدیل ناپذیر الهی شامل حال ما شود که در دوران دفاع مقدس این سنت ها را دیدند و باور کردند و در طول این چهل سال، ما قائل به این هستیم که ضعفا محکوم به شکست هستند و باید قدرتمند باشیم که خدا ‌قرآن خواسته و امروز قدرتمند هستیم که در ایمان است.
دامغانی گفت: امروز قدرت ایمان و ابزار سخت افزاری قدرت را داریم و دشمن به دنبال خلع سلاح کردن ماست و ایمان جوانان و اراده مردم را مورد هدف قرار داده و به خیال باطل ۱۳ آبان را تبدیل به شکست استکبار کند و دور دوم تحریم ها را از این روز برنامه ریز کند اما حضور آگاهانه و پرشور و مقتدرانه مردم در سراسر کشور این نقشه را بر آب کرد.
وی ادامه داد: اینها نشان می دهد حرکت ما در کدام مسیر است و راه استقامت و پایداری است که خداوند به ما می گوید و ذکر و یاد خدا را باید داشته باشیم
دامغانی گفت: در ادامه این آیات خدا ولایت مداری را بیان می کند و بعد بر عدم تفرقه تاکید می کند که مراقب باشید و صبر کنید و متحد باشید و اختلاف نداشته باشید و تاکید رهبری هم هست که ناظر به همین آیات قرآن است.
وی تصریح کرد: بسیج کارش دفاع از نظام و انقلاب است و باید دشمن و روش های او را بشناسیم و خوب برنامه ریزی کنیم و رسالت بسیج حفظ روحیه استکبارستیزی و انقلابی را در جامعه حفظ کند و در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی دارد خدمت به مردم و تلاش در جهت رفع محرومیت ها را دنبال کند و تقویت کند و عمق بخشی اعتقادی را انجام دهد.
وی افزود: با برجام های مختلف دشمن می خواهد ابزار های قدرت ما را بگیرد بعد از هسته ای به دنبال گرفتن توان موشکی است و می خواهد نفوذ منطقه ای را تعطیل کنیم و نفوذ منطقه ای ما از جنس نفوذ مادی نیست معنوی است نفوذ ارزش های انقلاب است و ارتش های کوچک توانمند شکل بگیرد و ما نمی توانیم نفوذ را کم کنیم و دشمن می خواهد ابزار قدرت را بگیرد و وقتی ضعیف شدیم مشخص است.
دامغانی تصریح کرد: دشمن به بن بست رسیده است و تمام تلاش خود را در حال انجام است و هم افزایی نیروهای بی معنی و درونی نامقدسی را تشکیل دادند و تمام تلاش خود را می کند تا آخرین اقدامات خود را انجام دهد و هویت آنها به ماندگاری یا عدم ماندگاری نظام اسلامی دارد.
فرمانده سپاه استان گفت: به فضل الهی با تمام تلاش دشمن تمپن اسلامی پایه گذاری می شود و جایگزین فرهنگ و تمدن پوشالی لیبرال و دموکراسی غرب می شود اما آنان برای حفظ خودشان چاره ای جز از بین بردن این تمدن نظام اسلامی ندارند و قطعا به نتیجه نخواهد رسید همانطور که در اینها سال به این نتیجه نرسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار