فرماندار اشکذر مطرح کرد:

مدیران دستاورد های انقلاب اسلامی را منطبق با واقعیت تبیین کنند

همزمان با هفته بسیج، نشست حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، همزمان با هفته بسیج، نشست حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه برگزار شد.
 امام جمعه اشکذر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، با بیان اینکه دشمنان امید و اعتماد به نفس مردم را هدف قرار داده اند گفت: دشمنان نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران در تلاش هستند تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحیه ناامیدی و دلسردی را در بین مردم گسترش دهند.
 فرماندار اشکذر ضمن تبریک به مناسب فرار رسیدن ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مطالبات به حق مردم تاکید کرد.
 محمد علی شاه حسینی برگزاری چهاره دوره از اردوهای خدمت رسان مدیران شهرستان، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج را در راستای پیگیری مطالبات مردم دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در این اردوها به دلیل اینکه دغدغه های مردم مطرح شده ، بازخورد خوبی را در پی داشته است و انشالله پنجمین دوره از این اردوها در روستای حاجی آباد رستاق برگزار خواهد شد.
  وی به تشکیل اتاق فکر دشمنان نظام و برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره و افزود: آنها در تلاش هستند تا با ایجاد شبهات، بدبینی را در بین نسل جوان رواج دهند لذا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به ویژه نسل جوان است.
فرماندار اشکذر اطلاع‌رسانی درست و منطبق با واقعیت از عملکرد نظام جمهوری اسلامی در دوران چهل ساله انقلاب و برگزاری کارگروه های تخصصی در این زمینه را از مدیران اجرایی شهرستان خواستار شد.
 در پایان این نشست از عباس بشارتی رئیس پایگاه مقاومت ولیعصر سازمان جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر به عنوان پایگاه نمونه بسیج ادارات شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد

ارسال نظرات