در مراسمی با حضور سرپرست استانداری، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر از سرتیپ خلبان محمدرضا زارع نژاد اشکذری به طور ویژه قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،  در مراسمی که در سالن آمفی تئاتر آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه حضرت رقیه (س) و با حضور دکتر طالبی سرپرست استانداری، سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر برگزار شد، از سرتیپ خلبان محمدرضا زارع نژاد اشکذری به طور ویژه قدردانی شد.
سرتیپ خلبان محمدرضا زارع نژاد اشکذری از خلبانان دوران هشت سال دفاع مقدس در ۱۳ تیر ماه سال ۱۳۶۵ به همراه سرتیپ خلبان مجید شعبانی در پایگاه دوم شکاری  نیروی هوایی تبریز خدمت می‌کردند و موفق شدند با جنگنده اف ۵، جنگنده پیشرفته میگ ۲۵ عراقی را که به سودای شکار تانکر‌های سوخت رسانی ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش وارد آسمان کشور شده بود ساقط کرده تا صدام دست از بمباران شهر‌های ایران بکشد.
این خلبان اشکذری به دلیل اقدامات ارزشمندی که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس انجام داده است مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.
لازم به ذکر است از طرف روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکذر در این مراسم، به رسم یاد بود تصویری از آیین نخل برداری عصر عاشورا حسینیه سفید شهرستان اشکذر توسط مهندس سید علی اکبر رضوانی رئیس شورای اسلامی استان و هم چنین رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر به خلبان زارع نژاد اهداء گردید.
ارسال نظرات