مسدود شدن راه ۱۰۰ روستا در کهگيلويه و بويراحمد

بر اثر بارش سنگین برف و باران در چند روز اخیر جاده ارتباطی ۱۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۰۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:عمده روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها مسدود شد در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و مسدود شدن جاده ارتباطی ۱۰۰ روستا در استانچرام بوده اند.
خوان پایه افزود:هم اکنون در برخی محور‌های اصلی استان نظیر محور یاسوج -باغچه سادات به دهدشت، یاسوج- اقلید، سی سخت به پادنا، یاسوج - شیراز و منطقه مارگون شاهد بارش برف هستیم.
وی با بیان اینکه به جزء محور سی سخت به پادنا که به علت بارش برف سنگین مسدود شده در بقیه محور‌ها تردد وجود دارد اضافه کرد:بیش از ۲۰۰ راهدار در ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار با بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال خدمت و بازگشایی محور‌های اصلی و فرعی هستند.
خوان پایه از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضرور خودداری کرده و چنانچه کسانی قصد سفر به مناطق سردسیری و برف گیر استان را دارند تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند. مسدود شدن جاده ارتباطی ۱۰۰ روستا در استان
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود راه‌های روستا‌هایی که جاده آن‌ها آسفالت بوده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی شوند گفت:با مساعد شدن شرایط جوی کار بازگشایی جاده‌های روستا‌هایی که خاکی هستند آغاز می‌شود.
ارسال نظرات