فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: امروز بسیج با الهام گیری از منویات مقام معظم رهبری تمام معادلات سیاسی و نظامی منطقه را رقم می زند.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، جناب سرهنگ آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: امروزه ما با الهام گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرتی که ملت شریف و عزیزمان ارند تمام معادلات سیاسی و نظامی منطقه را رقم می زنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به فرمان تاسیس بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) در 5 آذر 1358 اظهار کرد: اثرات و برکات تفکر بسیجی الهام گرفته از سالار شهیدان در مملکت ما ساری و جاری می باشد که اولین تجربه بسیج در 8 سال دفاع مقدس بود، یاری رساندن به سپاه و ارتش برای پاسداری از خاک کشور اسلامی مان، که همه میدانند از زمانی که بسیج ورود کرد توفیقات ما بیشتر شد. فرهنگ بسیجی در 8 سال دفاع مقدس اخلاص، شهادت طلبی، گذشت و ایثار بود که هم اکنون هم هم اینگونه است.

جناب سرهنگ آرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند هر ستونی از ستون های انقلاب بلرزد من آن ستون را به ستون سپاه و بسیج میبندم. مقام معظم رهبری با درایتی که دارند می دانند که بسیجیان از نشد، شدها میسازند، بسیجی و فرهنگ بسیجی به اعتبار و امکانات و بودجه کاری ندارد.

وی در ادامه با بیان خدمات بسیجیان افزود: هیچ کس در شرایط اقتصادی امروز نمی تواند بپذیرد که بسیجیان ما در اردوهای جهادی با 20 میلیون تومان مسکن بسازند، این یعنی شجاعت، غیرت و دلاوری.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر امروز دیپلماتهای ما ما از موضع قدرت و اقتدار صحبت میکنند به پشتوانه تفکر والای بسیج است.
وی در پایان اظهار داشت: سپاه و بسیج از هیچ کسی دستور نمیگیرد جز مقام معظم رهبری، هرجایی که اراده کند و تشخیص بدهد که بایستی ورود کند ورود می کند و با قاطعیت هم ورود میکند و خودش را پاسدار واقعی این مرز و بوم می داند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، قبل از این مراسم میقات صالحین بسیج در مصلای نماز جمعه و تجمع بسیجیان با پیاده روی از مقابل سپاه ناحیه آستارا تا مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات