یک طلبه آمریکایی مطرح کرد:

تبلیغات نادرست و غیر منصفانه زیادی علیه ایران و مذهب شیعه در غرب شده است

خبرگزاری بسیج: یک طلبه جوان آمریکایی گفت: تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند مذهب شیعه و کشور ایران را به عنوان کشور پیرو حق و نه حامی تروریست به جهان و ایالت محل تولدش معرفی کند چرا که علیه ایران و مذهب شیعه تبلیغ نادرست و غیر منصفانه زیادی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شیخ محمد حسین تقی طلبه آمریکایی که به عنوان مهمان وِیژه مراسم تکریم خادمین موکب الشهدا ایام اربعین از قم در مسجد فاطمه زهرا(س) قرچک حضور داشت، با تشریح چگونگی رسیدن به حقانیت اهل بیت، خاطر نشان کرد: سه سال است که به ایران آمده، دارای سه فرزند و در لباس طلبگی مشغول به خدمت و تحصیل است.

وی اظهار داشت: بهترین تجربه اش در ایران، وجود هیئت های هفتگی بوده که باعث تکرار شفائی تاریخ اهل بیت برای نسل جدید است.

کارشناس پاسخگویی به شبهات با اذعان به اینکه مهمترین دلیل انتخاب مذهب شیعه از سوی خانواده اش، انقلاب اسلامی توسط امام خمینی بود، افزود: پدر من که یک طلبه آمریکایی و فردی سنی مذهب بوده است بعد از ظهور انقلاب اسلامی که جهان را به چالش کشاند؛ به تحقیق در مورد این انقلاب پرداخت، با زندگی اهل بیت آشنا شد و با علم مذهب شیعه را انتخاب کرد.

شیخ محمد حسین تقی که به عنوان مبلغ در کنار خادمین موکب الشهدا مشغول به خدمت رسانی بود، اضافه کرد: پدرم به خاطر عشق و ارادتش به اهل بیت اسم فرزندانش را ترکیبی از اسم ائمه انتخاب کرد به طوری که هرکدام از فرزندان سه یا چهار اسم  از القاب اهل بیت دارند.

این طلبه جوان آمریکایی خاطرنشان کرد: تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند مذهب شیعه و کشور ایران را به عنوان کشور پیرو حق و نه حامی تروریست به جهان و ایالت محل تولدش معرفی کند چرا که علیه ایران و مذهب شیعه تبلیغ نادرست و غیر منصفانه زیادی شده است.

گفتنی است روایتگری حجت الاسلام شهرجردی راوی خوش بیان موکب الشهدا از ایام اربعین، سخنرانی امام جمعه قرچک، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و تجلیل از خادمان اربعین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

ارسال نظرات