همزمان با هفته بسیج و اعیاد هفته وحدت جشنواره ورزشی با شعار ورزش دشمن اعتیاد در سوله صالحین شهید اسمائیل کاشفی شهر درجزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، این جشنواره ورزشی در روز میلاد بابرکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)با حضور ۱۵۰ ورزشکار جوان و نوجوان به همت پایگاه بسیج و شورای محله اسلامی شهرک بعثت درجزین و کمیته مداخلات اجتماعی شهر درجزین برگزار شد.
آقای سلمانپور مسئول شورای محله اسلامی و برگزارکننده این جشنواره  بیان داشت:در این جشنواره ورزشی که تیمهای ورزشی فوتسال و تیر اندازی و دارت و هفت سنگ شرکت داشتند ،جوانان و نوجوانان در فضائی کاملا باشور و نشاط ورزشی به همراه بارش باران رحمت الهی رقابت سالم و با نشاطی را تجربه کردند.
سلمانپور  افزود:این جشنواره ورزشی توانسته تاثیر بسیار خوبی در جمع جوانان و نوجوانان داشته باشد.
نتایج مسابقات جشنواره ورزشی به شرح ذیل میباشد:
در رشته فوتسال با حضور ۷ تیم شش نفره تیم آبشار عاطفه ها با ۹ امتیاز اول و تیم دوم شهید عاملو با ۶ امتیاز و تفاضل گل بیشتر مقام دوم و تیم کمیته مداخلات اجتماعی با۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.
در مسابقات تیر اندازی با حضور ۳۰ شرکت کننده با تفنگ بادی و فاصله ۳۰ متر سید حسن نبوی و محمد رضا حقی و سید کریم نبوی با ۶۰ امتیاز اول شدند و آقای امیر محمد نیا با ۵۰ امتیاز دوم و ابوالفضل طاهری با ۴۰ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در مسابقات هفت سنگ با ۳۳ شرکت کننده، تیمهای مهدی رنجبر و امیر عباس عبدوس و امیر یزدان دوست به نتایج بالاتری در مقابل دیگر تیمها به ترتیب از اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته دارت نیز محمد مهدی اکبری و سید محمد علی نبوی و محمد امیری به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان به ورزشکاران برتر با حضور  مسئولین محله اسلامی و کمیته مداخلات جوایزی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها