خبرهای داغ:
مسؤول بسیج هنرمندان قم گفت: برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار ادبی هنرمندان قمی و کتاب‌های منتشر شده با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در دستور کار است که با حضور نویسندگان، شاعران و دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار ادبی هنرمندان قمی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، قاسم بابایی امروز در حاشیه برنامه کتاب‌گردی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته بسیج با اشاره به لزوم توجه به امر کتابخوانی اظهار کرد: در دین اسلام در زمینه اهمیت به مطالعه و کتاب سفارش شده است. کتابخوانی رشد و تعالی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عناصر حفظ انقلاب، آگاهی مردم نسبت به تحولات جهانی و نقشه‌های استکبار در گذشته و حال برای به سازش کشاندن ملت قهرمان ایران است و از طرفی رشد سرانه مطالعه سبب شکوفایی استعداد‌ها و پیشرفت‌های شگرف علمی می‌شود.
مسؤول بسیج هنرمندان قم با اشاره به افزایش آمار نشر کتاب و میزان مطالعه در بین اقشار مختلف طی سالیان گذشته گفت: میزان مطالعه کنونی تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد که این مطلب در بیانات رهبر معظم انقلاب که بر وضعیت جامعه اشراف و شناخت کامل دارند، مشهود است.
وی عنوان کرد: متأسفانه مشکلات اجتماعی، معیشتی و گسترش فضای مجازی مردم را کمتر به سمت کتاب سوق می‌دهد البته این مطلب مختص ایران نیست بلکه جهانی است بنابراین رسانه ملی باید افکار عمومی را به گونه‌ای هدایت کند تا افراد به سمت مطالعه جذب شوند.
بابایی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها در بسیج هنرمندان قم برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار ادبی هنرمندان قمی و کتاب‌های منتشر شده با موضوع انقلاب و دفاع مقدس است که با حضور نویسندگان، شاعران و دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

در برنامه کتابگردی امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته بسیج با حضور مسؤولان استانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخی کتابفروشی‌های استان قم بازدید صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها