به مناسبت هفته بسیج:

فعالیت ۱۶۰۰ نفر بسیجیان در بحث اردوهای جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی گفت: ناحیه مقاومت چگنی بر اساس برنامه‌های ابلاغی توانسته است در بحث عمران و محرومیت‌زدایی، احداث خانه‌های محروم با اجرای اردوهای جهادی و بکار گیری ۱۶۰۰ نفر بسیجیان به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با میلاد حضرت محمد و هفته وحدت و بسیج را تبریک گفت و افزود: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ و درخشان داشته‌اند که مقام معظم رهبری (مدظله) در مورد ضرورت بسیج می‌فرمایند: بسیج در دوران جنگ در حیطه جنگ و عملیات؛ در دوران سازندگی مختص به جهاد سازندگی و پشتیبان نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه از عرصه‌های مهم بسیج عرصه سازندگی است که در بحث عمران؛ راه‌سازی و.... نقش پررنگی داشته‌اند. گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و اجتماعی است که می‌توان افزایش آگاهی دینی بسیجیان و افزایش بصیرت در مسائل اجتماعی و فرهنگی به طرح شهید احمدی روشن و شهید مقدم اشاره کرد.

وی با اشاره به تأکید اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گفت: ناحیه مقاومت چگنی بر اساس برنامه‌های ابلاغی توانسته است در بحث عمران و محرومیت‌زدایی، احداث خانه‌های محروم با اجرای اردوهای جهادی و بکار گیری ۱۶۰۰ نفر بسیجیان به اهداف خود برسد.

 کریمی در ادامه با اشاره به مردم مظلوم یمن گفت: رژیم آل سعود و آمریکا علاوه بر حمله نظامی به یمن مانع ارسال غذا و دارو به فرزندان و کودکان این کشور مظلوم شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات