خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج برخوار:
حجت الاسلام سید روح الله ساجدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۹۰۸۲۷۶۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

خبرنگار خبرگزاری بسیج از برخوار با حجت الاسلام سید روح الله ساجدی مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج برخوار به مناسبت هفته بسیج گفتگویی انجام داد که به شرح زیر می باشد.

حجت الاسلام سید روح الله ساجدی گفت: بسیج هدیه ای الهی است که به برکت استقامت و اخلاص نصیب جهان اسلام شده است، در تمام دوران انقلاب تفکر بسیجی و حضور بسیج در عرصه های گوناگون نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی کلید حل مشکلات بوده است در عرصه ای که این تفکر حاکم شده است ما شاهد پیشرفت و ترقی بوده ایم.

وی افزود: تا کلید بسیج انقلابی بودن آن است و انقلابی بودن به معنی اخلاص در نیت و جدیت و پشتکار و جهادی بودن در عرصه هایی است که نیاز امروز و آینده ملت عزیزما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار بیان نمود: امروز ما در سطح منطقه شاهد حضور پر برکت اندیشه بسیجی در مقابله با استکبار جهانی هستیم و همین حضور نشانه ی پویایی و حرکت روبه رشد بسیج است و یقینا بسیج است در چشم کسانی که آرزوی سلطه بر ایران عزیز و جهان اسلام را دارند و تا تفکر بسیجی با این قدرت و صلابت به پیش می رود آرزوی سلطه بر ایران عزیز و منطقه خواب پریشانی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

ساجدی تصریح کرد: بها دادن به بسیج یعنی بها دادن به استقلال و عزت و ایثارگری ملت، استفاده از پتانسیل و توانایی بسیج می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را حل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها