سردار سلامی در تجمع ۲۵ هزار نفری فرماندهان و مدیران نخبه بسیج:
جانشین فرمانده سپاه گفت: بسیج نهادی است که در اعماق اندیشه های امام راحل شکل گرفت تا بتواند در برابر تمام قدرت های عالم ایستادگی کرده و از اسلام و مسلمانان و مصالح امت اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، تجمع باشکوه ۲۵ هزار نفر از فرماندهان و بسیجیان نخبه و نمونه سپاه تهران بزرگ صبح یکشنبه 4 آذر ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه تهران بزرگ در این تجمع بزرگ، فرماندهان و بسیجیان شهر تهران ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل از آمادگی حضور خود در عرصه های مختلف و دستاوردهایشان گفتند. 

در این مراسم سردار حسین سلامی گفت: پیامبر اکرم(ص) رسول عطوفت ها و رحمت للعالمین است و خداوند عالم ایشان را بر خلق عظیم آفریده و سپاه حضرت محمدرسول ا...(ص) با نام پیامبر اعظم(ص) زینت یافته است.

وی ضمن تبریک ولادت امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج ادامه داد: بسیج از معجزه های ذهنی امام(ره) است و زمانی که تفکر ایجاد نهادی نیرومند، الهی، جهادی و آسمانی در ذهن امام(ره) ایجاد شد هیچ کس باور نمی کرد این شجره طیبه این چنین در اعماق وجود انسان های مومن ریشه بدواند و کسی تصور نمی کرد فلسفه جاوید تشکیل این قدرت نیرومند چیست.

سردار سلامی افزود: بسیج نهادی است که در اعماق اندیشه های امام راحل شکل گرفت تا بتواند در برابر تمام قدرت های عالم ایستادگی کرده و از اسلام و مسلمانان و مصالح امت اسلامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی به خوبی ژرف اندیشی امام راحل در تشکیل بسیج را نشان داده است، گفت: بسیج فرمول عبور نظام و انقلاب از همه سختی ها شد و در برابر دشمنان نظام و انقلاب صف کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: زمانی که همه قدرتمندان عالم تصمیم گرفتند انقلاب را با شکست مواجهه کرده و به تمام جهان ثابت کنند بدون اتکا به قدرت های بزرگ نمی توان حکومت تشکیل داد؛ این بسیج بود که با تبعیت از امام و رهبری این نظریه شوم را باطل کرد و بسیج باطل السحر تمام فتنه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: بسیجیان هشت سال ایستادند، شهید شدند، شیمیایی شدند اما مردانه و شجاعانه ایستادند و اجازه ندادند امام مسلمین در نبرد با مشرکان و کفار تنها بماند. ایستادند و قله ها را فتح کرده و دشمنان خدا را به عقب رانده و استقلال کشور را و حرمت نوامیس آن را حفظ کردند.

وی بسیجیان را مظهر نزول ملائک الهی از آسمان به زمین دانست و گفت: بسیجیان فرشتگانی هستند که اسلام را یاری و شرف مسلمین را حفظ می کنند و این به معنای شکست ناپذیری ملت است.

سردار سلامی ادامه داد: بسیجیان مرگ را به استهزاء گرفته و مرگ در راه خدا را سعادت می دانند. به استقبال خطر می روند که خطر به استقبال ملت ایران و سایر ملل مسلمان نیاید.

وی افزود: کسی در این شرایط نمی تواند بر ملت ما مسلط شود، بسیجیان نور خدا را در این کشور جلوه گر ساختند و دشمن در محاسبات خود عبور از شما را ممکن نمی داند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن به خوبی می داند عبور از بسیجیان ناممکن است و این شجره طیبه تسخیرشدنی نیست. دشمن هرچه تلاش کرد تا با تهاجم سنگین فرهنگی بسیجیان را از حمایت دین خدا دور و از رهبر عزیز جدا کند؛ نتوانست.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن شایعه کرد، ابهام آفرید تا جوانان را نسبت به افتخارات خود دچار تردید کند اما موفق نشد چراکه بسیج هرگز تسلیم دشمن نمی شود و شهدای بسیج ثابت کردند تنها در جستجوی رضوان الهی هستند.

وی ادعاهای امریکا را اباطیل خواند و گفت: امروز رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج را هدایت می کند و امروز بسیجیان دشمن را متفرق کرده و ابزارهای او را از خاصیت انداخته و انتخاب گزینه نظامی را منتفی کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه اگر دشمن از گزینه نظامی استفاده نمی کند به دلیل این است که نمی تواند. 

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما رمز بقا، جاودانگی، عزت، کرامت و شرف این امت نه تنها در ایران که در سراسر جهان اسلام هستید و سربندهای جهاد که امروز بر سر مبارزان جوان در کشورهای اسلامی بسته شده است یادگار سربندهای دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه تنها راه سعادت ما از جهاد عبور می کند، افزود: دشمن نیازمند شکست های بیشتر و ما نیازمند پیروزی های بیشتر هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهارداشت: امروز دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده اما ما تجربه داریم و در هر نقطه ای در برابر دشمن ایستاده ایم. قدرتمند شدیم و هر زمانی که به ما تهاجم نظامی کردند قدرت دفاعی ما جهانی شد و توانستیم به درجه ای قدرت نظامی برسیم که در برابر هر قدرت بزرگ بایستیم.

سردار سلامی با بیان اینکه با قدرت بسیج می توان در زمینه های اقتصادی نیز پیروز شد، گفت: برای رفع محدودیت ها باید با فقر جنگید تا دشمن را مایوس کرد و بسیجیان عصاره هویت اسلامی و انقلابی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دشمن هوس حمله به ما داشته باشد او را تعقیب کرده و شکست ابدی برایش رقم می زنیم.

ارسال نظرات