خبرهای داغ:

امدادرسانی حوزه روستایی شهید صدوقی ره باهمت پایگاه های مقاومت بسیج درجهت پیشگیری از وقوع سیل درروستاها

امدادرسانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستایی شهید صدوقی ره وپایگاه های مقاومت بسیج در راستای پیشگیری از وقوع سیل درروستاهای شهرستان رامشیر
کد خبر: ۹۰۸۲۸۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدصدوقی ره برادرپاسدار سیدصادق ابطحیان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاربسیج دررامشیر ضمن تبریک هفته دولت و هفته بسیج اظهار داشت: به محض دریافت خبر از سوی پایگاه های مقاومت به صورت حضوری از روستاها با کمک وهمت فرماندهان پایگاه ها و شورای روستا، دهیاری روستا در خصوص پیشگیری از وقوع سیل و به منظور کنترل بحران، فراخوانی پایگاه های مقاومت بسیج روستایی داده شده و آمادگی‎های لازم برای اعزام نیرو به منطقه ایجاد شد.
وی افزود: در همان دقایق اول ساعت 22شب از روستاها بازدید به عمل امد وبه منطقه اعزام و در کناربسیجیان روستا ها مشغول خدمات رسانی به جاده ها معابر روستا شدند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدروستایی شهید صدوقی ره باپیگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر سرگرد پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد از شرکت قرارگاه خاتم انبیا مستقر در روستای مشلشیه شهرستان رامشیر، بیل مکانیکی به روستای سبع اگطاع علیا، چم الصبی ، عگله زویهد و تل اسود و که با استقرار بیل مکانیکی دراین روستاها وپرکردن چاله ها و اطراف معابر روستا باعث تسطیح معابرشده، بازدیدهای مکرر از سد وهماهنگی باستادبخران شهرستان که با این اقدام موجبات پیشگیری از وقوع سیل زدگی شده و این اقدام باعث رضایت مندی مردم روستا های مذکور شد.

سید صادق ابطحیان فرمانده حوزه بسیج روستایی افزود: نیروهای مقاومت بسیج با همکاری حوزه در این روستاها تاساعت 6صبح حضور داشته و از روستاهای مذکور غافل نشده‎اند.

فرمانده حوزه شهید صدوقی ره در پایان گفت: همه نیروهای ما آمادگی لازم برای حضور در صحنه تا پایان امدادرسانی را داشته و از هیچ تلاشی برای کمک به هم‎وطنان دریغ نخواهند کرد.

مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه درناحیه رامشیر حجت السلام والمسلمین محمدحسن کوتی باتبریک هفته وحدت و هفته بسیج، ازاین اقدام فرمانده حوزه وحضوربه موقع ایشان درصحنه کمال تقدیر و تشکر به عمل اورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار