خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

بسیج از چند حرف تشکیل شده است که هر کسی برای آن تفسیری دارد

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: بسیج از چند حرف تشکیل شده است که هر کسی برای آن تفسیری دارد به طوریکه حرف "ب" بسیج به معنای بیداری و بصریت است و حرف "س" بسیج به معنای سازماندهی، سازمان یافته بودن، نظم و انضباط آن است به طوریکه جوانان، نوجوانان، دانشجویان، طلاب و ... به صورت سازمان یافته مشغول خدمت رسانی و فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

حجت الاسلام رحمت الله صادقی در جمع بسیجیان ناحیه بسیج امام صادق(ع) ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت نبی اکرم(ص) و فرارسیدن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی(ره) پیرامون اهمیت بسیج می فرمایند: بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خدا و میقات پابرهنگان است و من از دور دست و بازوی شما بسیجیان را می بوسم و به این بوسه افتخار میکنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیر پیرامون اهمیت بسیج و بسیجی بودن می فرمایند: بسیج و بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست، بسیج آباد کننده دنیاست اما دنیا زده نیست و بسیجی شجاع و عمل گرا است اما ریاکار و خودنما نیست.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: بسیج از چند حرف تشکیل شده است که هر کسی برای آن تفسیری دارد به طوریکه حرف "ب" بسیج به معنای بیداری و بصریت است و حرف "س" بسیج به معنای سازماندهی، سازمان یافته بودن، نظم و انضباط آن است به طوریکه جوانان، نوجوانان، دانشجویان، طلاب و ... به صورت سازمان یافته مشغول خدمت رسانی و فعالیت هستند.

وی عنوان داشت: حرف "ی" بسیج به معنای یاری‌گر و یاری کننده، هدایت پذیر، اطلاعت پذیر، محب ولایت، یاری کننده مردم و نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) حرف"ج" بسیج را به معنی جهانی بودن بسیج بیان نمود و گفت: بسیج در عالم تکیه گاه مظلومان است.

وی افزود: اینکه امروز شما در یمن یک عده مستضعف و بی بضاعت را می بینید که در مقابل تمامی دنیا ایستاده اند و می جنگند به واسطه این است که به امام و مقتدای خود تأسی کرده و می بینید که در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در مقابل تکبیری ها و داعشی ها ایستاد اند و آنها را به خاک مذلت نشانده اند به طوریکه در فلسطین بعد از چندین سال این مردم مظلوم با 470 موشک، اسرائیل و آل‌سعود و آمریکا را به زانو در آورده و آنها را تسلیم کرده اند .

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیامبر اکرم 12 هزار نفر را جذب نموده بودند که به تدریج اصحاب پیامبر شدند که علامه طباطبایی می فرماید از این 12هزار نفر، 95% آنها جوان بسیجی بودند.

ارسال نظرات