سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی می گوید بسته ۲۰۰ هزار تومانی کارمندان برای حمایت ها از آنها ناچیز است.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بسته حمایتی دولت برای جبران گرانی ها اظهار داشت: در حال حاضر بسته حمایتی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در حال توزیع است، این در حالی است که اقشار دیگری که تحت پوشش نیستند نیز دچار مشکل اقتصادی هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور مساعد نیست و دولت باید فکری برای جبران گرانی در اقشار مختلف و حتی گروهی که تحت پوشش دستگاه های حمایتی نیستند داشته باشد، بسیاری از کارگران و کارمندان برای معشیت شان مشکل دارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: کارگران و کارمندان برای تامین نیازهای روزمره دستشان به جایی بند نیست، بنابراین دولت باید هر چه سریعتر راهکاری برای تامین نیاز تمام اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد

وی در خصوص جزییات بسته حمایتی گفت: تا جایی که دولت اعلام کرده قرار است بسته حمایتی به صورت غیر نقدی و با معرفی افراد به فروشگاه های دولتی باشد، افراد معرفی شده موادغذایی در نظر گرفته شده را از فروشگاه ها تهیه می کنند، همچنین قرار است مبلغی پول به کارمندان داده شود.

 

سلیمی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رقم 200 هزار تومانی به کارمندان دولت داده می شود، گفت: این رقم برای کارمندان بسیار ناچیز و بی اثر خواهد بود، اینکه کالای اساسی و مواد غذایی توزیع شود تاثیر بهتری دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با وجود اینکه ملغ 200 هزار تومانی تاثیری بر شرایط اقتصادی کارمندان ندارد اما بهتر از هیچی است، با وجود اینکه تاکید می شود که به جای وجه نقد، کالای اساسی داده شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در خصوص دفعات پرداخت بسته حمایتی، عنوان کرد: ابتدا دولت باید یک نوبت از بسته حمایتی را پرداخت کند بعد برآورد شود که چند نوبت دیگر می تواند این بسته ها را پرداخت کند، توزیع بسته حمایتی به صورت کالا می تواند به افراد بسیاری کمک کند چرا که برخی اقشار در تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی مشکلات دارند.

ارسال نظرات