آیت الله فلاحتی گیلانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبح امروز در دیدار با پاسداران و بسیجیان ضمن بیان تبریک هفته بسیج و ایام میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)گفت: اراده خدا بر این تعلق گرفته که از درون جامعه اسلامی افرادی را به عرصه برساند تا دین خود را حمایت کند و بسیج در همین مسیر حرکت می کند و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر اراده خدا مقابله نماید لذا این شجره طیبه مستمر خواهد ماند تا اراده خدا هست.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله فلاحتی گیلانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبح امروز در دیدار با پاسداران و بسیجیان ضمن بیان تبریک هفته بسیج و ایام میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)گفت:  رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بسیج پدیده ای افسانه ای است و واقعا همینگونه است شما اگر تاریخ قبل و بعد از اسلام را در ایران بررسی کنید می بینید که در هیچ دوره ای حصور مردمی را در کشور در همه صحنه ها ندیدیم.نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیدایش  بسیج اظهار کرد: ما مواجه با پدیده ای اجتماعی برخواسته از دل مردم هستیم و در هیچ جای دنیا هیچ حکومتی نمی تواند چنین پدیده ای را خلق کند.
آیت الله فلاحتی افزود:دشمنان اسلام هنوز نتواسته اند این پدیده نوظهور در این قطعه از تاریح بشر را درک کنند ولی در مقام عمل بخشی از آثار بسیج را فهمیده اند البته اتاق اندیشمندان صهیونیسم جهانی که دشمن سخت اسلام است هنوز به این نکته نرسیده است که اگر نماد های صهیونیت را عمومی کنند با آن دل نماد و مفهوم مرکزی چه می کنند.
وی در ادامه بیان داشت: بسیج حقیقتا برای ما افسانه است و ما تکلیفی سنگین داریم تا چگونه این پدیده را به نسل های بعدی منتقل کنیم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اراده الهی برای خیزیش اجتماعی در حمایت از دین خدا تصریح کرد:اراده خدا بر این تعلق گرفته که از درون جامعه اسلامی افرادی را به عرصه برساند تا دین خود را حمایت کند و بسیج در همین مسیر حرکت می کند و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر اراده خدا مقابله نماید لذا این شجره طیبه مستمر خواهد ماند تا اراده خدا هست.
وی با اشاره به قدرت بسیج تاکید کرد:اراده پولادین بسیج که برخواسته از اراده الهی است قدرتی ایجاد کرده که دشمنان نمی توانند با آن مواجه شوند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به برخی از عوامل استحکام و قدرت افزای بسیج متذکر شد:دین و باور به ابدیت خدا و ایمان به جهان آخرت و همچنین رهبری از جمله عواملی هستند که قدرت فزاینده بسیج مردمی را خلق کرده اند و البته امروز رهبرمعظم انقلاب اسلامی با همه مشکلات و همه معضلات در شرایطی که همه بسیج شده اند به انقلاب و نظام ضربه بزنند با مدیریت بی نظیر انقلاب را به درستی هدایت می نمایند.

وی در رابطه با عوالی که درصدد تضعیف قدرت بسیج هستند عنوان کرد: اولین عامل برای به انحراف کشاندن بسیج دشمن خارجی است و دومین عامل وجود انسان های بزدل و ترسو هستند که به راحتی مرعوب تهدیدات پوشالی قرار می گیرند و نهایتا سومین عامل افرادی هستند که دل و روحشان به دشمنان وابسته هست و مرجع آمال آنها غربی ها هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان خاطر نشان کرد: چهل سال ما شاخ قدرت ها را شکستیم اما برخی این روزها می گویند اگر cft در شورای نگهبان رد بشود معلوم نیست چه بر سر کشور می آید که از حقارت این افراد انسان متاسف می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات