خبرهای داغ:

دیدار با خانواده های معظم شهدا به مناسبت هفته مبارک بسیج درشهرستان شادگان

بمناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج دیدار با خانواده معظم شهدا توسط سپاه ناحیه شادگان و بنیاد شهید شهرستان باحضور فرمانده ناحیه ، مسئول بنیاد شهید ، مسئول آموزش ناحیه ،مسئول بسیج سازندگی ، ومسئول روابط عمومی ناحیه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۴۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جناب سرهنگ حسین خنافره گفت: عزت، استقلال، امنیت و پیشرفت امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مدیون خون شهدا است.

سرهنگ خنافره نسب به تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود : شهدا به ما درس ایثار، بصیرت، ولایتمداری و استقامت در برابر ظلم و استکبار را آموختند.

فرمانده ناحیه ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

در این دیدار‌ها از خانواده معظم دو شهید والامقام شهید عبدالحکیم وادیان و شهید منصور شیری نژادیان با اهداء هدیه به رسم یادبود تجلیل بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار