خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملکان در تجمع دوهزار نفری بسیجیان این شهرستان به مناسبت پنجم آذر، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و ارزش بسیج تا جایی است که امام خمینی(ره) با داشتن آن مقام های معنوی و عرفانی و روحانی گفت که خداوند مرا با بسیجیانم محشور فرماید و اکنون در صحنه های حساس انقلاب و اسلام معنی حرف امام را می فهمیم.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۵۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتی افزود: به برکت خون شهدا، تفکر بسیجی اکنون در تمام قاره های جهان از آفریقا تا آمریکا و از اروپا تا آسیای دور گسترش یافته و هسته های بسیجیان مسلمان از نیجریه تا یمن و از سوریه و فلسطین تا عراق و لبنان و از قلب اروپا تا مرکز آمریکا تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند و خود را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) آماده می کنند تا جهان را از چنگال خون آلود آمریکا و استکبار جهانی نجات دهند و علت دشمنی آمریکا با اسلام ناب همین است چراکه از نفوذ روزافزون تفکر بسیجی در جهان واهمه دارد و در هرجایی از نقاط جهان اسلام ناب و تفکر بسیجی حاکم شده است آمریکا و استکبار سیلی خورده است.

رحمتی در ادامه به خصوصیات بارز بسیجیان اشاره و بیان کرد: بسیجی صاحب بصیرت است و دوست را از دشمن تشخیص و عمل بهنگام انجام می دهد و همیشه در صحنه است.

وی اظهار کرد: بسیجی دارای معنویت است و وجه تمایز بسیجی با دیگر نیروهای کلاسیک نظامی جهان، معنویت بسیجی و راز و نیازهای بسیجی با خداست که در دوران دفاع مقدس نیز با این خصوصیت توانست دنیا را در حیرت فرو ببرد و اتحاد شرق و غرب علیه اسلام را با شکست مواجه کند و قلب امام زمان(عج) و امام خمینی را شاد کند.

صالحی خاطرنشان کرد: بسیجی کار را خالصانه برای رضای خدا انجام می دهد و برای انجام کار دنبال منت و پاداش نیست و این رمز پیشرفت بسیج است.

فرمانده سپاه ملکان در پایان اظهار امیدواری کرد: با همه گیر شدن تفکر بسیجی در سطح منطقه، آمریکا و استکبار جهانی را شکست سختی خواهیم داد و با وعده رهبر فرزانه انقلاب زمان افول آمریکا فرا رسیده است و ما این شکست دشمن را در جهان، جشن خواهیم گرفت.

ارسال نظرات