با شعار "بسیج، چهل سال افتخار" در سی و نهمین سالگرد تأسیس بسیج، تجمع عظیم بسیجیان در سالن ورزشی شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان اردبیل برگزار شد/شکست هیمنه دشمن با صولت بسیج

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، صبح امروز پنجم آذر به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام راحل (ره)، تجمع عظیم بسیجیان در سالن ورزشی شهید آسمانی اردبیل برگزار شد، دراین تجمع که با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستانی و  استانی اردبیل در سالن ورزشی شهید آسمانیی اردبیل برگزار شد، بسیجیان غیور و عاشورایی اردبیل بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، راه امام(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسن دهفانی‌نیا فرمانده سپاه شهرستان اردبیل اظهار داشت: هفته بسیج فرصت بزرگی برای قدردانی از دلاوردمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج گفت: امروز بسیجیان با حضور حماسی خود اقتدار و عظمت ایران را به دنبال نشان دادند.

اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان اردبیل برگزار شد/شکست هیمنه دشمن با صولت بسیج

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی و بهداشت و درمان و هرآن چه برای خدمت به ملت عزیز ایران نیازمنداست گفت: بسیج در حضور خود در صحنه‌های مختلف اثبات کرده است که اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی سایه افکند، کشور از هرگونه آسیبی مصون است.

حسینی هدف از اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام را نمایش اقتدار و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: در این تجمع معنوی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا و ولایت عهد و پیمان می‌بنیدیم که در رهروی مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و جان خود را برای حفظ مکتب سرخ تشیع و ولایت تقدیم کنیم و اجازه نداده و نخواهیم داد دشمن بر آرمان‌های انقلاب اسلامی گزندی برساند.

ارسال نظرات