خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات در همایش شکوه و عظمت5آذر:

شکست دشمنان نظام در عرصه های مختلف به برکت مقاومت بوده است

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت:دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شکست خورده اند و همه این ها به برکت مقاومت و بصیرت و حضور در صحنه آحاد جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم سالروز تاسیس بسیج مستضعفان ودر جمع بسیجیان در مصلی این شهر با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: راهکار مقابله با مشکلات جمهوری اسلامی ایران چه در حوزه مسائل داخلی و چه در حوزه مسائل بین المللی تقویت ساخت درونی نظام است گفت: بازوی مقتدر بسیج چه در دوران دفاع مقدس ودر 8 سال حماسه وسلحشوری و از خود گذشتگی در آن روز در لباس رزم وبعد از آن در صحنه سازندگی کشور و اکنون در صحنه جنگ نرم وتحریمات اقتصادی وجنگ روانی و اقتصادی دشمن در کنار عرصه سازندگی با ظرفیتی که دارد می تواند به عنوان پرچم دار موضوع قلمداد شود.

وی با اشاره به برنامه های متنوع بسیج در جهت اعتلای بسیج در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی، سازندگی و آموزشی گفت: طرح های اعتلای بسیج در حوزه های مختلف بسیج ازجمله در حوزه بسیج سازندگی و اعزام گروههای جهادی وتقویت آنها و همچنین شناسنامه دار کردن گروههای جهادی تعیین منطقه هدف به منظور رصد و پالایش محرومیت زدایی مورد توجه قرار گرفته است.

سرهنگ هزاری طرح های شهید بهنام محمدی در جهت برقراری پیوند بین مدرسه ،مسجد و خانواده و طرح شهید حجیی با هدف شناسایی جوانان انقلابی و مومن و پای کار را از دیگر طرح های اعتلای بسیج برشمرد.

وی درادامه  گفت:همان طور که حضرت آقا در دیدار اخیر خود با دانش آموزان ودانشجویان فرمودند که بروید و نظریه مقاومت را تبلیغ و ترویج کنید فصل الخطاب ایشان همه بسیجیان بوده اند و باید دراین زمینه نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات اضافه کرد: ایشان روز گذشته در دیدار مسئولین نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند:تمام اقدامات خبیثانه و دشمنانه دشمنان نظام با شکست مواجه شده است و این به برکت مقاومت بوده است.

هزاری با اشاره به اذعان کارشناسان آمریکایی که نوشته اند هیچ حکومتی در 100 سال گذشته نتوانسته است آن طور که جمهوری اسلامی ایران به ما ضربه زده است ضربه ای وارد کند گفت:همه این ها به برکت مقاومت و بصیرت و حضور در صحنه آحاد جامعه اسلامی است.

وی افزود: در این جنگ اقتصادی بنا به فرموده مقام معظم رهبری توطئه اقتصادی تحریم ها شکست خواهد خورد و سیاستهایشان منجر به شکست خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها