خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: باتوجه به درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان از ناحیه سپاه به تعداد ۴ اکیپ از پرسنل و بسیجیان  پایگاههاو گردان های بیت المقدس شهید محبعلی و عملیاتی امام رضا(ع)کار امداد رسانی به خودرو ها و مسافران گرفتار دربارندگی  مسیر جاده هندیجان به دیلم انجام گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
 
سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسافران گرفتار در بارندگی پس از امداد رسانی با همکاری دیگر اعضای  ستاد مدیریت بحران در مهمانسرای آموزش و پرورش اسکان داده شدند و دیگر خدمات رفاهی برای آنها انجام گرفته شد.
 
وی افزود : نیروهای سپاه و بسیج در هر شرایطی آماده خدمات رسانی به مردم در صورت بحران های طبیعی و غیر مترقبه هستند و هر گونه اقدامی که تشخیص داده بشود با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان در سریع ترین زمان و بدون محدودیت اجراء می گیرد. 
 
وی بابیان استقرار بسیجیان و پرسنل پاسدار در محل های بحران گفت: در مکان هایی که احساس می شود بحرانی از بارندگی احتمال دارد انجام بگیرد مستقر شده و کارهای کمک رسانی به مسافران در مسیر جاده های هندیجان را با دقت و هماهنگی و برنامه ریزی انجام خواهند داد‌. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها