خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان از شرکت ۲۵۰ دانشجوی کاشانی در طرح هجرت دانشجویی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی در مصلی نماز جمعه کاشان ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و غیره فعال بوده و هر جا و هر قشری که به بسیج نیاز داشته این نهاد مردمی حضور داشته است.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به وجود بسیج در نهادها و قشرهای مختلف مردمی افزود: بسیج در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد، لذا در سال جاری طرح "تحکیم بنیاد خانواده ها" با هدف پیشگیری از طلاق و اعتیاد و با استفاده از برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس، ادارات و محلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه محله های آسیب پذیر شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه های علمی و آموزشی در مقطع دانش آموزی و دانشجویی، هنری، علمی، آموزشی و مذهبی نیز از دیگر ابعاد وسیع فعالیت بسیج بوده وهمچنین ساخت 10 سالن ورزشی در سال جاری گواه این مطلب است.

وی ضمن اشاره به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی و اردوهای طرح هجرت به منظور محرومیت زدایی بیان کرد: دانشجویان در طرح هجرت بسیج دانشجویی به محرومیت زدایی در مناطق مختلف روستایی در قالب گروه های 10 الی 15 نفره به مدت دو هفته می پردازند.

فرمانده سپاه کاشان از شرکت 250 دانشجو در طرح هجرت دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج پزشکی در اجرای طرح "دکتر رهنمون" هر هفته تیمی را به محله های نیازمند و مناطق محروم شهرستان اعزام می کنند.

عمومهدی ضمن برگزاری کلاس های آموزش نظامی ویژه دانش آموزان گفت: در جهت پرورش نوجوانان حلقه های تربیت صالحین پیش بینی شده و هر هفته در مساجد سطح شهر این مهم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج در حال گسترش و جهانی شدن است، تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تشکیل بسیج در مقابل توطئه های دشمنان سربلندبوده و با نابودی آنها زمینه ظهور را حضرت ولیعصر(عج) را فراهم می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار