نادری:

زلزله در اورامانات تلفات جانی نداشت/لزوم ارائه وام بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی گفت:زلزله ۶.۴ریشتری شب گذشته در اورامانات تلفات جانی به همراه نداشت، مصدومان این حادثه در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جزییات زلزله 6.4ریشتری که شب گذشته در استان کرمانشاه به وقوع پیوست، گفت:استان کرمانشاه بیش از یکسال است با زلزله و پس لرزه روبرو شده است و علی رغم کمک های مردم و دولت به مردم زلزله زده استان،اما باید پذیرفت میزان خسارات بالا است و کمک ها جوابگو نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زلزله 6.4ریشتری  شب گذشته در منطقه اورامانات تلفات جانی به همراه نداشت، مصدومان این حادثه در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.چ

مردم استان کرمانشاه به دلیل تداوم زلزله ها در اضطراب هستند

 
سید سعید فانی بازسازی مدرسه در منطقه زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی

 

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی افزود:مردم استان کرمانشاه به دلیل زلزله شدید سال گذشته و تداوم پس لرزه ها از لحاظ روحی و روانی وضعیت مناسبی ندارند و به نوعی در اضطراب هستند.

نادری در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:بسیاری از مردم زلزله زده استان کرمانشاه همچنان در چادر زندگی می کنند و حتی کانکس نیز ندارند بنابراین با توجه به  زلزله 6.4ریشتری  شب گذشته باید رسیدگی ها افزایش یابد.

در روند ارائه وام به زلزله زدگان مشکل وجود دارد

وی ادامه داد:همچنان در روند ارائه وام به زلزله زدگان مشکل وجود دارد و پیشنهاد می شود ضمن تسهیل ارائه وام برای پایان ساخت و ساز در مناطق زلزله زده، وام ها بصورت بلاعوض باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:یکی از اولویت ها برای عادی شدن وضعیت زندگی در مناطق زلزله زده این است که حداقل مشکلات مالی مردم رفع شود در این راستا وام های کشاورزان استمهال شود.

ارسال نظرات