فرمانده سپاه میانه گفت: 9 باب خانه محروم در شهرک امام و روستاهای حصار، قویجاق، مهماندوست، صومعه سفلی، قشلاق برزلیق، شیخدرآباد و لله لو توسط حوزه های شهیدچمران، شهید هاشمی نژاد، شهید تندگویان و امام حس(ع) افتتاح و تحویل نیازمندان منطقه شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کار برای رضای خدا و بدون چشم داشت مالی حتی در شرایط سخت کاری را نشات گرفته از تفکر و روحیه بسیج دانست.

وی افزود: اکنون نیز بسیجیان ما همچون بسیجیان اوایل انقلاب در پی دستگیری از مستضعفان و زدودن غم و اندوه از چهره های آن ها هستند.

یک باب خانه محروم به مساحت 120 مترمربع و  با زیربنای 60 متر مربع با حضور مسئولان سپاه و کمیته امداد در شهرک امام خمینی(ره) افتتاح شد و تقدیم خواهر شهید شد.

9 باب خانه محروم در شهرستان میانه افتتاح شد

   این ساختمان با هزینه کرد 350 میلیون ریال با مساعدت متقابل سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) به دست بسیجیان گروه های جهادی سپاه میانه در مدت 3 ماه آماده تحویل شده است.

همچنین 8 باب خانه محروم دیگر در شهرک امام و روستاهای حصار،  قویجاق، مهماندوست، صومعه سفلی، قشلاق برزلیق، شیخدرآباد و لله لو توسط حوزه های شهیدچمران، شهید هاشمی نژاد، شهید تندگویان و امام حس(ع) افتتاح و تحویل نیازمندان منطقه شد.

ارسال نظرات