فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور گفت: امروزه بسیج به عنوان یک سرمایه برای جامعه اسلام است و تک تک بسیجیان مجاهدان فی سبیل الله هستند .
کد خبر: ۹۰۸۳۱۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد مارانی،  فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در اجتماع ۸ هزار نفره بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان گفت: به گفته امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست، اما باید بدانیم این لشکر مخلص چه کار کرده است  و جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای 40 ساله انقلاب آشنا کنیم.

وی افزود: این بسیج بود که شخصیت‌های بزرگی از جمله صد‌ها و هزاران شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کرده و نه تنها در ۸ سال دلاع مقدس بلکه هر جا که بسبج و بسیجی وارد عرصه شده باعث افتخار و عزت کشور شده است.

سردار مارانی تصریح کرد: به لطف خداوند منان امروزه توانسته ایم بسیج و بسیجی را فرا منطقه‌ای کنیم و به کشور‌های اسلامی از جمله عراق و سوریه صادر کنیم به گونه‌ای که آن‌ها هم بسیجی شده اند و بسیجی وار به دفاع از اسلام و انقلاب پرداخته اند، چون آن‌ها دیدند شجاعت، ایمان و دلاوری بسیجیان برای ایجاد وحزن و برای مبارزه با کفار و استکبار چقدر مفید است.

وی با اشاره به اینکه باید افتخار کنیم از اینکه لباس مقدس بسیح را بر تن داریم بیان کرد: باید در کنار هم باشیم قدر این انقلاب و این نظام را بدانیم و باید این نظام و این انقلاب را توسط همین خواهران و برادران بسیجی به دست صاحب اصلی آن امام مهدی(عج) برسانیم.
ارسال نظرات