وی افزود : ایستادگی و پایداری ملت ایران دربرابر زیاده‌خواهی‌های جریان سلطه و پیروز بیرون آمدن از بسیاری میدان‌های آزمون همچون جنگ تحمیلی ومقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه موجب رشد و بالندگی این انقلاب گردید و امروز شاهدیم انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی ملت ایران در نظرجهانیان شده است .
کد خبر: ۹۰۸۳۱۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه ، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان و اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری زرند برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه وامام جمعه زرند با تبریک میلاد ششمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام صادق (ع) و ولادت باسعادت ختم المرسلین و نور هدایت حضرت نبی اکرم(ص) وهفته وحدت طی سخنانی اظهار داشت : هفته وحدت، تجلی اخوت اسلامی است که همه اولیا الهی برای حفظ وحدت امت اسلامی تلاش کردند ولذا تمامی مسلمانان باید اتحاد و انسجام خویش را حفظ کنند و از این طریق توطئه‌های دشمنان را علیه اسلام و مسلمین نقش بر آب کنند.
وی افزود : ایستادگی و پایداری ملت ایران دربرابر زیاده‌خواهی‌های جریان سلطه و پیروز بیرون آمدن از بسیاری میدان‌های آزمون همچون جنگ تحمیلی ومقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه موجب رشد و بالندگی این انقلاب گردید و امروز شاهدیم انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی ملت ایران در نظرجهانیان شده است .
ابراهیمی با اشاره به چهل ساله شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل تمام سیاست‌های نادرست دشمنان است افزود: ما از فرصت پیش آمده باید استفاده کنیم تا دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی را در این چهل سال با همه فراز و نشیب‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنیم تا باور و اعتماد عمومی بویژه نسل دومی و سومی ها ارتقا یابد.
امام جمعه زرند با تاکید به برگزاری «جشن های انقلاب اسلامی» در مساجد ، حسینیه ها ، محلات با مشارکت مردمی افزود: باید با انتقال هنرمندانه و خلاقانه پیام انقلاب اسلامی با بهره گیری مناسب از هنرهای اصیل و سازنده، تبیین نقش و تاثیر حضور و اقدامات یکپارچه مردم را در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی بنمایش گذارند.
وی افزود : حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش بگذارد و از هم اکنون باید به دنبال برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و عظیم در سطح شهرستان باشیم.
درادامه حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز با عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد خجسته ربیع الاول اظهار داشت : پیشرفت های خوبی در طول چهل سال انقلاب داشته ایم، ما باید تلاش کنیم به سوی کاهش مشکلات برویم. شرایط ما در آسیب‌های اجتماعی خوب نیست و می تواند چالشهای فراوانی برای ما فراهم آورد ، بنابراین شورای فرهنگ عمومی یکی از جاهایی است که می‌تواند در رفع این مشکل کمک کند.
نماینده عالی دولت افزود : ترویج و ارتقای فرهنگ اسلامی وایرانی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه امروز تاثیر بسزایی داشته باشد و لذا آسیب شناسی مسائل و مشکلات جامعه بویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت رفع این مشکلات باید همواره در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار داشته باشد .
وی به خدمات و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود : این انقلاب عظیم، دست آوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و لذا تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی تلاش کنند با مستند سازی دستاوردهای چهل ساله انقلاب تا همه ی آثار و نتایج این پدیده ی الهی آشکار و مورد تحلیل همگان بویژه نسل جدید قرار گیرد.  

ارسال نظرات