خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
سروان پاسدار احمدرضا محمودی فرمانده حوزه ی بسیج 22 کمیل(ره) ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : تقارن هفته ی بسیج امسال با هفته ی وحدت را باید به فال نیک گرفت چرا که بسیج از همان صدر اسلام شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۰۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سروان پاسدار احمدرضا محمودی در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت : تقارن هفته بسیج امسال با هفته وحدت را باید به فال نیک گرفت چرا که پیامبر اکرم(ص) خود فرمانده ی بسیج  همه ی دوران ها خصوصا دوران حیات خود می باشد.

وی در ادامه افزود: این الگو و اسوه راهش توسط نایب بر حق فرزند ایشان (حضرت حجت بن الحسن(عج)مقام عظمای ولایت ادامه دار می باشد.و با توجه به آیات و روایات قرآن این راه ادامه دار و خاموش نشدنی است.

محمودی خاطرنشان کرد رفتار و منش بسیجی اگر در مسئولین ، مردم و اگر در شاهرگ حیاتی ملت جریان ساز باشد بسیاری ار مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.بسیج به تعبیر حضرت آقا (مدظله العالی)یعنی علی که وجودش وقف اسلام بود.و انشاالله که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و آرمانهای ارزشمند انقلاب اسلامی باشیم.

برنامه های محوری حوزه 22برادران در هفته بسیج عبارتند از :1.اقدامات قبل از هفته بسیج2.اقدامات حین هفته بسیج3.اقدامات بعد هفته بسیج

اقدامات قبل از هفته بسیج:1.تشکیل ستاد هفته بسیج در سطح شهر با حضور مسئولین شهری 2.تشکیل ستاد هفته بسیج در حوزه مقاومت  3. تشکیل شورای حوزه به مناسبت هفته بسیج قبل از هفته بسیج تشکیل جلسه فراخوانی بسیج در خصوص هفته بسیج 4.اعزام نیرو به پایگاه جهت نظارت و بازرسی از فضاسازی و نصب بنر درب مساجد و پایگاه ها.

حین هفته بسیج:1.اجرای جشن های خیابانی بسیج(میدان شهدا و قهجاورستان)(ایستگاه های پذیرایی صلواتی)(نورافشانی-سخنرانی بصیرتی)2.محفل انس با قرآن3.طرح(مردم دار مردم یار)جلسه با مسولین شهری شهر قهجاورستان4 و مطالبه گری از آنها.حضور در نماز جمعه شهر قهجاورستان5.مراسم گل گذاری و عطر افشانی قبور مطهر شهداء6.دیدار و سرکشی از خانواده شهدا7.تسلیح سراسری پایگاههای زیر مجموعه حوزه8.حضور در آرامستان شهر و قرائت فاتحه برای قبور از دست دادگان عزیزان9.ایستگاه صلواتی

اقدامات بعد از هفته بسیج:1.تجلیل از تیم فعالیت کننده در حوزه بسیج2.کنگره و هم اندیشی در خصوص نقاط ضعفی که در محدوده داشتیم3.مستند سازی از مجموعه فعالیتهای بسیج در هفته بسیج  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها