مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان گفت: جهانی سازی جهان اسلام حقیقتی است که اتفاق افتاده و در انقلاب اسلامی به دنبال بستر سازی آرمان های قرآن کریم هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۱۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، فرماندار، امام جمعه، بخشدار و جمعی از فرماند‌های نظامی و انتطامی و بسیجیان در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، گفت: بسیج در حقیقت یک گفتمان جدیدی را در فضای بشری امروز مد کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غرور آفرین، افتخار آفرین و تحول آفرین هستند، افزود: بسیج با میدان داری، بستر مناسب در کانون بشری و اعتقادی و آرمان خواهی در دنیای معاصر رقم زده تا شعاع نور توحید، حقیقت و روشنگری به بستر سازی و جهانی سازی قرآن کریم باشد.
 
حجت الاسلام طهرانی زاده ادامه داد: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران میگذر و با تمام کشمکش‌ها و برخورد‌های جدی که بین ایران اسلامی و جهان کفر رقم خورده، اما نور در همه عرصه‌ها وجود داشته و مهم این است که در کدام جبهه قرار داشتیم جبهه حق و یا جبهه کفر.

حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران عقبه دینی و نورانی دارد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ارزشی، ایدوئولوژیک، فکری و عقیدتی است که با الگوگیری از قرآن، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)، به دنبال حیاط طیبه است.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) احیا گر "الله اکبر" و نام مقدس حضرت محمد(ص) بود که از این تشعشع نورانی نویز گرفت و جهانی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: جهانی سازی جهان اسلام حقیقتی است که اتفاق افتاده و در انقلاب اسلامی به دنبال بستر سازی آرمان‌های قرآن کریم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده با توجه به اینکه بسیج مظهر استقامت است که با صبوری استراتژیک آمریکا را دیوانه کرده، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز پایگاه‌های علمی جهانی، به تراز علمی فوق العاده ایران اعتراف کرده اند و ایران اسلامی در رأس کشور‌های اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه از بسیجی انتظار می‌رود که میدان داری و روشنگری کند، یادآور شد: بسیجیان در مواجه با دشمنان خدا عزتمند و سربلند هستند، با برادران دینی با صف و صمیمیت برخورد می‌کنند، نسبت به خداوند محبت داردند و اهل جهاد هستند، از ملامت ملامت کنندگان نگران نیستند.

ارسال نظرات