به مناسبت سالروز تشکیل بسیج ،اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف بسیج ؛ مسئولین و مردم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۴۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف بسیج؛ مسئولین و مردم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزارشد.

در این مراسم که با ادای احترام به شهداء و قرائت فاتحه و اجرای سرود ملی آغاز شد بسیجیان با صف‌های منظم، اقتدار و آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه توطئه دشمن اعلام کردند.


محمد علی پیری، فرماندار شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: از اهداف بسیج ایجاد وحدت است و از ادیان و مذاهب مختلف در بسیج داشته خواهند داشت.

فرماندار هیرمند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هیرمند افتخارم این است که بسیجی هستم، همه ما بسیجی هستیم و باید رویکرد و تفکر بسیجی داشته باشیم.

پیری ادامه داد: نگاه بسیج حذبی و منطقه‌ای نیست بلکه نگاه بسیج حفظ نظام و ارزش‌ها نظام است، بسیج نگاه بزرگ و دنبال انجام کار بزرگ است همچون حسین فهمیده که با سن و جثه کوچک کار بزرگی در جبهه انجام داد.

فرماندار هیرمند گفت: انسان‌ها سه دسته هستند بزرگ، متوسط، کوچک و ایران دارای انسان‌های بزرگ است و انسان‌های بزرگ دنبال انجام کار‌های بزرگ هستند و تفکر و رویکرد بسیجی این گونه است و دنبال کار‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: بسیجیان همچون انسان‌های بزرگ به دنبال حل درد دیگران هستند و در دوران دفاع مقدس بسیجیان به خاطر درد مردم و نظام رفتند و دفاع کردند.

دکتر محمد سرگزی دادستان زابل مهمان ویژه مراسم پنج آذر شهرستان هیرمند در این اجتماع با شکوه گفت:شهدای بسیجی با نثار و رشادت‌های خود حماسه ساز ۸ سال دفاع مقدس شدند و نثار خون پاکشان ایران را از گزند دشمنان مسون داشتند.

وی ادامه داد: امروز به مددخون شهدا بسیج و بسیجیان در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضوری پر بار و درخشان دارند و هر جا افراد بسجی با تفکر بسیجی حضور پیدا می‌کنند افتخاراتی را به وجود می‌آوردند.

دادستان زابل گفت: در حوزه‌های علم نانو و انرژی هسته‌ای و سایر انرژی‌ها و سایر علم‌ها پیشرفت‌ها و موفقت‌های چشم گیری داشته ایم.

وی تصریح کرد: بسیجیان امروز با بصیرتی که از رهبر انقلاب الگو گرفته اند در عرصه‌های مختلف با نگاه هوشمندانه خودشان حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را رقم می‌زنند.

سرگزی افزود: بسیج در مقابله با حجمه دشمنان و تحریم‌های دشمنان با سر لوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با راهبرد‌های استراتژیک و بهره گیری از توان متخصصان داخلی این ترفند و تحریم دشمن را به فرصت تبدیل کردند.

داستان زابل تصریح کرد: آگاهی، بصیرت و بیداری بسیجیان است که امروز پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب از پیچ ها‌ی تاریخی متعددی که در نظام مقدس جمهوری ایجاد شده بود بگذریم و از این پیچ‌ها عبور کنیم.

وی گفت: بسیجیان با نگاه سازماندهی شده حرکت خود را شروع و به پایان می‌رسانند، حضور بسیجیان در طول چهل سال و یاری رساندن به رهبری و پاسداری از نظام اسلامی به عنوان یک وظیفه پیش بینی شده است.

دادستان زابل افزود: بسیجیان یاری گر نظام هستند و هر جا نیاز شده است چه در داخل و خارج از کشور این بسیجیان بودند که به عنوان یاری گر این نظام مقدس اسلامی به عنوان اولین افراد حضور پیدا کردند.

دکتر سرگزی با اشاره به اینکه باید همچنان که در طول چهل ساله انقلاب که در جنگ سخت و نرم مبارزه کردیم و پیروزی‌های متععدی را به دست آوردیم افزود: در حوزه جنگ با نفس نیز ورودی جدی پیدا کنیم هم چنان که بسیجیان همواره حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود امروز در این جایگاه حضور نداشتیم، همچنان که در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته ایم و در مقابل خواسته‌های نا مشروع استکبار ایستاده ایم چرا که نگاه ما مبتنی بر اسلام، مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی و منویات معظم رهبری است.
ارسال نظرات