مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صبح امروز (۵ آذر) با حضور پر شور و باشکوه بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صبح امروز (۵آذر )  با حضور مسئولان  استانی و شهرستانی اجتماع بزرگ بسیجیان در مسجد جامع امیرالمومنین علیه السلام شهرستان رودبارجنوب برگزارشد.

بسیجیان دانش آموزان مدرسه عشق اند

حسن جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب در اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: بسیجیان دانش آموزان مدرسه عشق اند.


وی ادامه داد: پیر کبیر انقلاب همیشه می فرمودند؛ من بحال بسیجیان غبطه می خورم.

جرجندی گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ غیرت و استقامت است و بسیج یک نیروی کارآمد برای همه زمینه هاست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب ابراز داشت: بسیجیان همیشه در میدان عمل و همه  عرصه های،نظامی،فرهنگی و… حاضر هستند و بسیجی بودن برای آنها افتخار است.

هدف از برگزاری این همایش پرشور، بیعت با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای والامقام دفاع مقدس، نمایش اقتدار رزمی فرهنگی بسیجیان بود.

شور شوقی مملو از عشق در جای‌جای مسجد دیده می‌شد و بسیجیانی که با صدای رسا و هماهنگ فریاد “لبیک یا خامنه‌ای” و ” تازنده‌ایم رزمنده‌ایم ” را سر می‌دادند تا با فریادهایشان به همه دنیای استکبار نشان دهند که جوانان این مرزوبوم همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

پرچم‌های برافراشته شده “یا زهرا” و “لبیک یا زینب” و”یا حسین” در دستان بسیجیان حاضر در این همایش بزرگ معنوی و پرشور، از نکات قابل توجه اجتماع بزرگ بسیجیان رودبارجنوب همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات