اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان شیعه و سنی در زابل:
این مراسم که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در زابل برگزار شد 10 هزار بسیجی شیعه و سنی از اقشار مختلف حضور داشتند.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۵۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم گرامیداشت پنج آذر ماه روز بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت، امام جمعه، فرماندار شهرستان زابل و مدیر کل صدا و سیما استان سیستان و بلوچستان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل برگزار شد.

این مراسم که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در زابل برگزار شد ۱۰ هزار بسیجی شیعه و سنی از اقشار مختلف حضور داشتند.

در این مراسم سرهنگ علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل گفت: بسیج الگویی برای همه‌ی ملت‌های آزاده شده است.

وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی باعث شد تا مردم عراق در برابر گروه‌های تروریستی پیروز میدان شوند امروز مردم یمن نیز با همین تفکر در حال استقامت در برابر دشمنان اسلام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل خاطرنشان کرد: مردم مظلوم و مسلمان یمن با بمب باران ناعادلانه دشمنان به شهادت می‌رسند، اما در نهایت استقامت این مردم باعث پیروزی آنان در برابر استکبار جهانی خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل نیز در این مراسم گفت: جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند.

وی افزود: بسیج شغل نیست بلکه یک تفکر ناب اسلامی است، بسیج همواره آمده خدمت و بندگی به ملت بزرگ ایران است، مفهوم بسیج از ابتدای خلقت بشر آفریده شد لذا در هر سنی که قرار داریم امروز بایدتفکر بسیجی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان زابل گفت: منطقه سیستان که داری پیشینه‌ای بزرگ و تاریخی با شکوه است امروز دچار مشکلات عدیده‌ای شده است، آنچه که امروز سیستان را به این معضل دچار کرده فراموشی تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام کیخا گفت: بسیج در قلب همه‌ی ما وجود دارد، اما در زبان و عمل نیز باید اجرا شود، سیستان با مدیریت صحیح و بسیجی می‌تواند به قطب اقتصادی جنوب شرق تبدیل شود.

وی ادامه داد: بسیج باید در همه‌ی میادین حضور داشته باشد، زیرا بسیج اهل خطر است و با هجمه‌های دشمن که در فضای رسانه‌ای تلاش زیادی برای تفرقه افکنی میان مسلمانان دارد مبارزه کند.

حجت الاسلام کیخا اظهار کرد: فرمانده جوان و خوش فکر ناحیه مقاومت بسیج زابل امروز خدمات ارزنده‌ای به مردم این خطه از سیستان ارائه داده است، یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی در سیستان طرح دادستان شهید نوری است که باید در همه‌ی کشور فراگیر شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح جهادی اگر در کل کشور اجرا شود می‌تواند اثرات مثبتی در آینده دیده خواهد شد.
امام جمعه زابل عنوان داشت: طرح دادستان شهید نوری یک طرح جهادیست که در محلات به بررسی آسیب‌های اجتماعی و در نهایت رفع آن‌ها می‌پردازد که تا کنون توانسته است بسیاری از افراد را مجددا به زندگی بازگرداند با اجرایی شدن این طرح در کشور می‌توان شاهد کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور بود.



ارسال نظرات