خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: حضور حماسی و جاویدان بسیجیان در صحنه‌های نظام سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام رحمت‌لله صادقی در همایش بزرگ بسیجیان شهرضا که در ورزشگاه شهید طحانی شهرضا برگزار شد، اظهارداشت: بسیج و سپاه عامل اتحاد، انسجام و اقتدار در جامعه اسلامی ایران هستند و دستاوردهای بسیج برای کشورمان غرورآفرین است.

وی افزود: بسیجیان با ویژگی ولایت‌پذیری و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، پیام‌آور وحدت و خدمت بوده و در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی از دستاوردهای ارزشمند این نظام الهی دفاع کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیج و سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت بوده‌اند و حضور حماسی و جاویدان آنان در صحنه‌های نظام سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه نقش تاثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های مختلف، نظام و کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است، تصریح کرد: حضور سرافرازانه و مقتدرانه بسیجیان برای دشمنان این پیام را داشته و دارد که این انقلاب با خون مطهر شهیدان، همت، تلاش و کوشش بسیجیان و مردم همیشه در صحنه پایدار می‌ماند و به اوج عزت، ابهت و شکوه می‌رسد.

صادقی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) پس از وقایع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: بسیج مختص به زمان خاصی نبوده و تا زمانی که انقلاب و نظام اسلامی از جانب دشمنان تهدید می‌شود و کشور نیاز به ایجاد امنیت و ثبات پایدار دارد بسیج در صحنه حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از افتخارات بسیجیان این است که  امام راحل(ره) فرمودند، من از دور دست و بازوی شما بسیجیان را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: هر مدیری که می‌خواهد در مدیریت و مسئولیت خود موفق شود باید تفکر بسیجی داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان افزود: این تفکر بسیجی بود که ملت عراق و سوریه را از یوغ تکفیری‌ها و داعشی‌ها نجات داد و اکنون نیز سنگر اولیه را در کنار دریای مدیترانه و در کشور یمن ساخته و به عنوان یک حزب الله در مقابل اسرائیل در یمن ایستاده است.

وی تصریح کرد: کلمه بسیج از چند حرف تشکیل شده که حرف "ب" نشانه بیداری بسیجی است و بسیجی باید همیشه هوشیار و بیدار و در همه صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حاضر باشد.

صادقی حرف "س" را نشان دهنده سازماندهی بسیج دانست و گفت: بسیج یعنی نظم و انضباط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نیروهای مقاومت و حرف "ی" نشانه یاری کردن فرمانده معظم کل قوا، یاری کردن ولایت فقیه و فرماندهانی است که دستورات دینی و اسلامی می‌دهند.

وی با بیان اینکه بسیجی بایدهر جا محروم و مستضعفی مشاهده کرد به یاری او بشتابد و یاری رساندن به محرومان در ذات بسیجی است، افزود: حرف "ج" کلمه بسیج را نشانه جهاد اکبر و جهاد اصغر، جوانمردی، جود و سخاوت‌مندی بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیجی اهل بخل و ناجوانمردی نیست بلکه اهل جهاد است و به همه مسئولان کشور عرض می‌کنیم که در اداره کشور و در امور اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از بسیجیان کمک بگیرند زیرا بسیجیان با روحیه رشادت و از خود گذشتگی خودشان و اینکه اهل صبر و استقامت هستند همیشه از ملت دفاع و حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها