خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه دشمن از تفکر بسیجی مردم ایران هراس دارد، گفت: امروز بسیجیان مانع تهدیداتی هستند که متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران، جهان اسلام و جریان بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، جواد داستانی همایش بزرگ بسیج که در سالن شهید طحانی شهرضا برگزار شد با تبریک هفته وحدت و سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج، اظهارداشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) است و بسیجیان باید شناخت خوبی از این فرهنگ والا داشته باشند.

وی با بیان اینکه تنها زمانی‌ که فرهنگ بسیجی را به درستی درک کنیم، می‌توانیم با افتخار در مورد آن صحبت کنیم، افزود: امروز ما بسیجیان در این همایش جمع شدیم تا بگوییم به منویات و خواسته‌های امام راحل(ره) پایبندیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه امروز روز میثاق و تجدید بیعت با امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای است، گفت: بسیج به معنای ایثار و شهادت است و عبارت است از مجموعه‌ای که در آن جوانان این مرز و بوم برای کمک به مردم و ایجاد امنیت میهن و حل مشکلات حاضرند تا پای جان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در این تجمع ناشی از ایمان و باور قلبی آنان به تفکر بسیجی است، تصریح کرد: در واقع بسیجیان با ایمان صادقانه و باور قلبی وارد میدان شده و برای رسیدن به هدف والای خود از تمامی توان و قدرتشان بهره می‌گیرند.

داستانی بیان کرد: تفکر بسیجی در دفاع مقدس موجب پیروزی ایران شد و حالا بسیج و بسیجیان در داخل و خارج کشور توان خود را به دوستان و دشمنان نشان داده‌اند، تفکر بسیجی در بیرون مرز‌ها نیز همچون دفاع مقدس اقدامات و فعالیت‌های بی نظیری انجام داد که مایه سربلندی اسلام و مسلمان شده است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که اگر در کشوری ندای تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن کشور برداشته خواهد شد، تصریح کرد: بسیجی چندین شاخصه دارد و شاخصه اول بسیجی دلدادگی به اسلام و قرآن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه بسیجی مومن، متدین و با تقوا است و معنویت دینی دارد، خاطرنشان کرد: بسیجی ملتزم به ولایت فقیه است و ولی فقیه را جانشین بر حق امام زمان (عج) می‌داند.

وی با بیان اینکه بسیجی زیر بار ظلم  نمی‌رود و بسیج یک تفکر، یک فرهنگ و یک ارزش است، افزود: بسیج وحدت آفرین و پشتیبان مستضعفین است و بسیجی پیش رونده و پیش برنده است و هرگز مرعوب دشمن نمی‌شود.

داستانی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی کسانی چون دکتر تهرانی مقدم و شهید حججی را به انقلاب تقدیم کرده و  ما پای این تفکر ایستاده‌ایم، گفت: بسیج در هر صحنه و میدانی که ضرورت پیدا کند به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و تا سر حد جان از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن از تفکر بسیجی مردم ایران هراس دارد، گفت: امروز بسیجیان هوشیارترین قشرهای ملت ایران نسبت به تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی هستند و مانع تهدیداتی هستند که متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران، جهان اسلام و جریان بیداری اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها