فرمانده سپاه امام رضا (ع)در جمع بسیجیان سپاه ناحیه مقداد مشهد:

تفکر بسیجی این است که مسئولان ما انقلابی و بر اساس منافع ملت عمل کنند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: تفکر بسیجی این است که مسئولان ما انقلابی و بر اساس منافع ملت عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۶۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت هفته بسیج همایش بصیرتی با عنوان «اوج پرواز» هفتمین یادواره ۲۳ شهید پایگاه شهید محمد جواد وهاب رجایی و بنت الهدی صدر حوزه ۴ مقداد با حضور ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان ناحیه مقداد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه سردار نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) در سخنانی به بررسی دستاورد‌های انقلاب در چهل سال اخیر اشاره نمود.

وی گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار مدیریت بسیجی نمود داشته و این حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌های انقلاب بوده که چنین دستاورد عظیمی را به همراه داشته است.

سردار نظری گفت: حضور به موقع و انقلابی بسیجیان در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و عمرانی بر همگان واضح و روشن است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع)  تفکر و روحیه بسیجی را باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب دانست و گفت: تفکر بسیجی این است که مسئولان ما انقلابی و بر اساس منافع ملت عمل کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این همایش سرهنگ پاسدار ترشیزی فرمانده ناحیه سپاه مقداد مشهد ضمن خیرمقدم، ولادت رسول مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) را که تقارن یافته با هفته بسیج تبریک گفت و در ادامه مراسم اجرای مولودی‌خوانی توسط برادر عارف و گروه سرود رویش حوزه ۱ مقداد به اجرای برنامه پرداختند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها