همایش بزرگ بسیجیان شیعه و سنی خاش برگزار شد

همایش بزرگ بسیجیان شیعه و سنی خاش با حضور رئیس ناحیه دانشجویی سپاه سلمان، امامان جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و شماری از مسئولان ادارات در محل استادیوم ورزشی امام بخش ریگی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سرهنگ پاسدار علی کیخا، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان خاش که در آخرین روز از هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، گفت: بسیج و سپاه عامل اتحاد، انسجام و اقتدار در جامعه اسلامی ایران هستند و دستاورد‌های بسیج برای کشورمان غرورآفرین است.

وی اظهار داشت: بسیجیان با ویژگی ولایت پذیری و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، پیام آور وحدت و خدمت بوده و در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی از دستاورد‌های ارزشمند این نظام الهی دفاع کرده اند.

سرهنگ کیخا افزود: بسیج و سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت بوده اند و حضور حماسی و جاویدان آنان در صحنه‌های نظام سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: نقش تاثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های مختلف، نظام و کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است.

وی ادامه داد: حضور سرافرازانه و مقتدرانه بسیجیان برای دشمنان این پیام را داشته و دارد که این انقلاب با خون مطهر شهیدان، همت، تلاش و کوشش بسیجیان و مردم همیشه در صحنه پایدار می‌ماند و به اوج عزت، ابهت و شکوه می‌رسد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز با تجلیل از حضور وحدت آفرین بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، گفت: برای ما باعث افتخار است که در جمع صمیمی و با عظمت بسیجیان حاضر می‌شویم و عزیزان ما در بسیج و سپاه حامل پیام‌های انسجام، عزتمندی و غرور ملی هستند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: به طور قطع با تلاش و همت بسیجیان قله‌های پیشرفت و آبادانی در ایران سربلند فتح خواهد شد و دشمنان نیز این پیام را دریافت کرده اند که انقلاب اسلامی ایران با داشتن مردمی مومن، انقلابی و حضور بسیجیان ولایی و تابع فرامین رهبر معظم انقلاب روز به روز قله‌های پیشرفت را می‌پیماید.
ارسال نظرات