جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اجتماع وحدت آفرین بسیجیان تربت‌جامی:

وحدت عملی تنها در تفکر بسیج متجلی است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اجتماع عظیم بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت تربت‌جامی با تبریک هفته بسیج و با بیان این که وحدت عملی تنها در تفکر بسیج متجلی است بیان داشت: وحدت شیعه و اهل سنت این منطقه منبعث از نگاه ژرف بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی در اجتماع عظیم بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت تربت‌جامی با تبریک تقارن هفته بسیج و وحدت با اشاره به مقوله وحدت که از دیرباز موردتوجه همه اندیشمندان و علمای جامعه اسلامی قرار داشته و دارد گفت: در قرآن کریم از وحدت به‌عنوان نعمتی بزرگ یادشده که همگی بر ریسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید، بنابراین وحدت شیعه و اهل سنت در این منطقه منبعث از نگاه ژرف بسیج و تفکر ناب بسیجی است.

وی ارتقا و تحکیم وحدت را یکی از دغدغه‌های مهم مسلمانان در مقابل کفار، منافقین و دشمنان قسم‌خورده انقلاب برشمرد و افزود: امروز بصیرت و وحدت مهم‌ترین دغدغه مسئولان، علما، فضلا، اندیشمندان، اساتید حوزه، دانشگاه و... در اتحاد، پیوستگی و یکپارچگی حول محور اسلام ناب محمدی است که این راهبرد اساسی تنها در تفکر بسیج متجلی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان لحظه‌لحظه عمر شریف خودشان را تقدیم اسلام، انقلاب، قرآن و دفاع از مردم ولایت مدار قرار می‌دهند.

سردار شفائی تصریح کرد: امام راحل عظیم الشان با آن دم مسیحایی و انفاس قدسی با آینده‌نگری و شناخت دقیق دشمن ضمن استفاده از مباحث تاریخی نهادی به نام بسیج مستضعفین را بنا گذاشت که باگذشت ۳۹ سال از عمر پربرکت این نهاد مردمی همه دوستداران انقلاب اسلامی را گرد هم جمع کرده و خار چشم دشمنان بخصوص استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به اطاعت‌پذیری و ولایت محوری بسیجیان سلحشور ادامه داد: امروز بسیجیان با همین تفکر ناب گوش‌به‌فرمان، ولی امر خود به‌قدری عظیم و گسترده شده‌اند که ناو‌های هواپیمابر آمریکایی در خلیج همیشه فارس برای تأمین امنیت خود مجبورند با زبان فارسی با بسیجیانمان مکالمه کنند.

وی یادآور شد: بسیجیان شجاعت و صف‌آرایی را در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دشمن ثابت کردند و در جنگ نابرابر دشمن در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی شجاعانه مقاومت می‌کنند.

جانشین سپاه امام رضا (ع) با اشاره به شاخص‌ها و تفکر بسیج ابراز داشت: باید مدیران در عرصه‌های مختلف در جهت ساماندهی وضعیت کشور و تحقق اهداف انقلاب اسلامی به‌خوبی از تجارب بسیج استفاده کنند.

در ادامه فرمانده سپاه تربت‌جام گفت: همزمان با هفته بزرگداشت بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، وحدتی، ارزشی و انقلابی با شرکت بسیجیان درسته شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ابوطالب جوان با قدردانی از اجرای برنامه‌های بسیجی در ادارات افزود: مدیران اجرایی بستر فعالیت‌های فرهنگی را با محوریت تفکر بسیجی در دستگاه‌های اجرایی مهیا کنند.

گفتنی است؛ همزمان با پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل اجتماع وحدتی و حماسی «شکوه مقاومت» با شرکت بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت تربت‌جام با حضور امامان جمعه و جماعات، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و قشر‌های مختلف مردم در محل مصلا الغدیر تربت‌جام باشکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار