فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اعلام داشت: ظرفیت بسیج آماده کمک به دولت و خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۷۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در همایش ۵ هزار نفری بسیجیان تربت حیدریه که با حضور اقشار مختلف این قشر صبح امروز در سالن ورزشی شهدای نهم دی برگزار شد؛  اظهار کرد: بسیج نیروی توانمند در همه عرصه‌ها و بازوی نظام و انقلاب اسلامی است که توانسته در این مدت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با اقتدار در صحنه‌ها حضور یابد.

سرهنگ پاسدار علی نیک یاد گفت: چهل سال انقلاب اسلامی را به گونه‌ای سپری کردیم که استکبار جهانی با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته خود سعی در فروپاشی و انحراف آن را داشت، اما با توکل به خدا، حضور در صحنه مردم و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز حرکت بیرونی سپاه بر اساس ساخت جامعه و با رویکرد خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف بنا نهاده شده که این هدف را در اردو‌های جهادی، برنامه‌های بسیج سازندگی و سایر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی نیز دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: بسیج هیچگاه در تقابل با دولت نبوده و بلکه در کنار مردم و دولت بوده و هست، لذا هر شخص و نهادی که توانسته از ظرفیت بسیج استفاده کند بهره آن را برده و برای چندمین بار در سطح ملی، استانی و شهرستانی اعلام می‌کنیم ظرفیت بسیج آماده کمک به دولت و خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: فراخوانی امروز که حدود ۵ هزار نفر از بسیجیان حضور یافتند تنها یک هفتم جمعیت بسیجی در این شهرستان است.

در این همایش و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از چهل نفر بسیجی در حوزه‌های علمی، جهادی، کارآفرین برتر، فرمانده پایگاه نمونه، فرمانده گردان نمونه، خانواده معظم دو شهید، ایثارگر و جانباز بسیجی و … تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها