مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی خراسان شمالی در اجتماع بزرگ بسیجیان سبزوار:

تفکر بسیج باعث شده که دست برتر منطقه از آن ایران باشد/ بسیج متعلق به جناح خاصی نیست

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی خراسان شمالی گفت: امروز به برکت وجود تفکر بسیجی دست برتر قدرت در منطقه از آن ما است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا شجاع در اجتماع بزرگ بسیجیان سبزوار به مناسبت سالروز فرمان امام خمینی (ره)مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ها و خدمات بسیج در از ابتدا تا کنون اظهارداشت: این تفکر و روحیه بسیجی بود که باعث شد کشور ما دست برتر قدرت در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه بسیج از آیات نورانی انقلاب است ادامه داد: شاید در ابتدا درک درستی از ایجاد تشکیلات بسیج نداشتیم اما بسیج زائیده تفکرالهی امام خمینی و ناشی از آینده نگری ایشان بود.

شجاع با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده است تاکید کرد: یکی از مهم ترین صحنه های اثر بسیج ایستادگی در ۸سال دفاع مقدس بود که با مقاومت خود ابرقدرت های جهان را به زانو در آوردند.

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه عهدی که بسیجیان با امام خود بسته اند ریشه در عاشورا دارد عنوان کرد: بسیجیان تا زمان ظهور امام زمان با مسلم زمان عهد نخواهند شکست.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به جناح و جریان خاصی نبوده و تنها فکرش پیشرفت و همه گیر شدن اسلام و زمینه سازی برای ظهور است تاکید کرد: خوشبختانه با تشکیل گروههایی مانند حشدالشعبی ،دفاع الوطنی،حرب الله ،حماس و انصار الله تفکر بسیج در منطقه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب هرگونه سخنی که در خصوص آینده انقلاب و اسلام گفته اند تحقق یافته است تاکید کرد: امام خامنه ای همانطور که فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید در بیانات خود از افول آمریکا نیز خبر داده اند.

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی خراسان شمالی با اشاره اینکه امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است تاکید کرد: راه برون رفت از این مشکلات همان تفکر بسیجی و خدمت رسانی به مردم است.

شجاع با بیان اینکه متاسفانه برخی در داخل نسخه ذلت برای کشور می پیچند ادامه داد: امروز هردو نسخه ذلت و مقاومت هزینه خواهد داشت اما هزینه مقاومت کم تر است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار