معاون دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: موسسه آمریکن اینترپرایز مطرح کرده است که مشکل ما با ایران با عقبه پایان‌ناپذیر ایران یعنی بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ پاسدار الله‌نور نوراللهی در مراسم تجمع بسیجیان شهرستان نیشابور، اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی ۴۰ سال در برابر هجمه‌های توانسته است مقاومت کند به‌واسطه بسیج مبتنی بر ایمان است و اگر کسی می‌خواهد ایران را تحلیل کند باید کارنامه این جماعت بسیار تأثیرگذار را با نگاه عالمانه ببیند.

وی تصریح کرد: ما برای ماندگاری این نظام انقلابی ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم. بسیج نقشی گرفته است که نتیجه آن تقدیم بیشترین خون در راه این نظام شده است.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی نه‌تنها مسلمانان بلکه اقلیت‌های مذهبی نیز سهم خود را با تفکر بسیجی ادا کرده‌اند.

نوراللهی افزود: این تفکر، مرام، عشق و ایثار در عملیات‌های دفاع مقدس و بعد از آن روزبه‌روز نقش‌آفرینی کرده است.

وی بیان داشت: همه با تفکر بسیجی یعنی تفکر جهاد و شهادت توانسته‌ایم دنیا را تحت تأثیر قرار دهم.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی به خاطر همین تفکر است، اسلام بدون جهاد و همراه با کرنش و باج دادن یعنی اسلام سازش کاران که نام حکومت اسلامی را یدک می‌کشند، ولی اهل مقاومت نیستند.

وی تأکید کرد: تفکر بسیجی مبتنی بر اسلام ناب است که توانست آن‌چنان بدرخشد، هیچ‌وقت فراموش نکنید که پایان جنگ حدود ۵۰ هزار شهید گم‌شده در بیابان‌ها جاگذاشته بودیم.

نوراللهی ادامه داد: جنگ تحمیلی به‌عنوان جنگ احزاب شناخته می‌شود، ۳۶ کشور علیه ایران بودند و خون‌ها دادیم تا انقلاب سرافراز بماند، امروز دورهم جمع شدیم تا یادآوری کنیم که رمز پیروزی ما مقاومت جانانه است.

وی تأکید کرد: ایران امروز دیگر مانند گذشته نیست، روز‌های اول جنگ ما هیچ تجهیزات داخلی نداشتیم، امروز ما قدرت چهارم موشکی دنیا هستیم، وقتی رهبری معظم انقلاب اسلامی، اسرائیل را پس از تهدید آن‌ها تهدید کرد که ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، خودشان از گفته‌هایشان پشیمان شدند، چون مطمئن بودند که می‌توانیم این کار را انجام دهیم، بعدازاین صحبت‌های رهبری موشک عماد با دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر را آزمایش کردیم تا بفهمند که هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از آن‌ها را نیز می‌توانیم بزنیم.

وی افزود: نیشابور با ۲۷ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در کنار دو هزار و ۳۰۰ شهید نشان داد که هیچ‌وقت پا پس نمی‌کشد.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) تأکید کرد: از رئیس‌جمهور آمریکا می‌پرسم، چرا دیپلمات‌های آمریکا جرئت رفتن به قدس شریف را ندارند و فقط تابلو سفارت جابجا شده است؟

وی خاطرنشان کرد: اگر مبتنی بر ایمان مقاومت کنیم محور مقاومت روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.

نوراللهی عنوان داشت: امروز بسیج با همان شکلی که امام راحل خواست توانست دفاع موزاییکی را ایجاد کند، موسسه آمریکن اینترپرایز مطرح کرده است که مشکل ما با ایران با عقبه پایان‌ناپذیر ایران یعنی بسیجیان است.

وی تأکید کرد: امروز باید شیوه مبارزه مبتنی بر بسیج را فراموش نکنیم، چون وعده پیروزی نزدیک است.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) افزود: امروز این هژمونی آمریکا نیست که دنیا را فتح می‌کند بلکه فتح سنگر به سنگر از آن اسلام است.

وی افزود: بن سلمان از اسرائیلی‌ها نیز پست‌تر هستند، این کاخ شیشه‌ای نشینان بسیار آسیب‌پذیر هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها