مديرعامل گروه خودروسازي سايپا طي پيامي ضمن گراميداشت هفته بسيج، بر ضرورت حضور بسيجيان با وحدت كلمه و انسجام آفريني در عرصه جنگ تمام عيار اقتصادي و خط مقدم توليد ملي و صنعت كشور تاكيد كرد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۹۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسايپانيوز، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا طي پيامي ضمن گراميداشت هفته بسيج، بر ضرورت حضور بسيجيان با وحدت كلمه و انسجام آفريني در عرصه جنگ تمام عيار اقتصادي و خط مقدم توليد ملي و صنعت كشور تاكيد كرد.

به گزارش سايپانيوز، متن پيام دكتر محمدرضا سروش به مناسبت هفته بسيج به شرح ذيل است:

فرمان تاريخي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) براي تاسيس بسيج مستضعفين عرصه اي وسيع و پهناور را بر روي چشمان مردماني از جنس نور و ايمان گشود تا با تاسي از سرور و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالحسين(ع) براي پاسداشت ارزش هاي ناب الهي و انساني، با رشادت و ايثاري بي نظير، در هشت سال دفاع مقدس جان خود را خون بهاي روشن ماندن چراغي كنند كه امام امت برافروخته بود.

بسيج اين شجره طيبه در سال هاي پس از انقلاب اسلامي سايه سار امني براي كشور عزيزمان در پس تمامي حوادث و فراز و نشيب ها بوده است. بسيجيان با حضور فعال خود و با تلاشي مخلصانه و مجاهدانه موفق شده اند قله هاي افتخار را در تمامي عرصه هاي نظامي، علمي، فرهنگي و اقتصادي فتح كنند و سرمشقي از كوششي ناتمام و اخلاق حسنه باشند تا بدانيم كه بسيج نه يك عنوان كه مسلكي ستودني از ميراث گران بهاي معمار كبير انقلاب اسلامي است.

حضور مثمرثمر بسيجيان فقط محدود به عرصه هاي نظامي و سال هاي دفاع مقدس نيست و اين رهروان راه ولايت نشان داده اند كه با حضور فعال و مخلصانه در تمامي عرصه ها، گره گشاي مشكلات كشور بوده اند.

امروز نيز بسيجيان گروه خودروسازي سايپا در عرصه جنگ تمام عيار اقتصادي كه با تحريم هاي ظالمانه دشمنان نظام جمهوري اسلامي بر مردم مقاوم و شجاع ايران تحمیل شده، با وحدت كلمه و انسجام آفريني در عرصه صنعت كشور در خط مقدم توليد ملي حضور دارند و بازوي توانمند صنعت خودروسازي كشور هستند.

 اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس و تقارن ميلاد پيامبر رحمت و مهرباني (هفته وحدت) و هفته بسيج، اين ايام را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و بسيجيان آزاده و ايثارگر گروه خودروسازي سايپا تبريك عرض کرده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازي همه بسيجيان عزيز را مسئلت دارم. 

محمدرضاسروش

مديرعامل

ارسال نظرات