خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

دیدار جمعی از اقشار بسیج و ستاد هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

دیدار جمعی از اقشار بسیج و ستاد هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت روز تاسیس بسیج مستضعفین.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت هفته بسیج جمعی از اقشار مختلف بسیج و اعضای ستاد هفته بسیج با نماینده، ولی فقیه در استان حضرت آیت الله شاهچراغی دیدار کردند.
در این دیدار حمید رضا نوروزی نماینده پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران گفت:فرمایشی که حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که امریکا در افول است. دشمنان بدانند که ما بسیجیان در سایه مقام معظم رهبری و انشالله در لشکر امام زمان عجل الله شکست قطعی امریکا و جبهه استکبار را رقم خواهیم زد.
خانم دیابی نماینده پایگاه مقاومت بسیج خواهران و جامعه زنان نیز در سخنانی گفت:انتظار و مطالبه ما زنان حق ورود به ورزشگاه‌ها نیست بلکه مطالبه ما راهکاری جهت پیاده سازی الگوی زن مجاهد و در تراز انقلاب اسلامی است؛ و همچنین انتظارمان از مسئولان اجرایی این است که قانون مبارزه با بد حجابی در کشور نباید فقط روی کاغذ باشد و باید در جهت رفع بی عفتی و بی حجابی و بد حجابی در جامعه قانون به صورت تمام و کمال اجرا شود.
مداحی مداح اهل بیت مهدی سعدی و تجلیل از رده‌های برتر و برگزیده بسیج در جشنواره مالک اشتر سال ۹۶ از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان از دیگر برنامه‌های این دیدار بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها